10 yaşındaki kardeşim kapanmak istiyor?

10 yaşındaki kardeşim kapanmak istediğini söyledi. ama ailem ve ben fazla dindar değiliz zaten ailemde yaşının küçük olduğunu düşünüyor. ama akıllıdır. ergenliğede girdi. regl bile oldu. erken oldu.. bu durumda ergenliğe giren bir kız çocuğu kapanmalı mı? aileyi ikna etmek gerekli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
tam karar verdiğini düşünüyorum aslında çünkü yaşıtlarından olgun biraz. ve biraz fiziksel olarakta gelişim gösterdi. yani açık giyinmeyide istemiyor. doğruyu yanlışı bilen birisi. ama aile kapanmasını istemiyor. sizce kapanması doğru mu bu yaşta?
10 yaşındaki kardeşim kapanmak istiyor?
Cevapla