Bir kız neden durduk yere başka bir kıza laf sokar?

Kıskanıyodur falan demeyin. Benden güzel bir sürü kız var. Kıskansa onlara laf sokar. Sanırım insanlara çok fazla yüz veriyorum. Şaka ayağına beni ezdiklerini fark ettim. bir de durduk yere yapıyolar. Neden olabilir ki? bir de kendimi nasıl savunabilirim? Sessiz sakin biri değilim ama fazla iyi niyetliyim ve hazır cevap değilim pek. Ne önerirsiniz?
Bir kız neden durduk yere başka bir kıza laf sokar?
Cevapla