Aynı Olaydan Yaşayan Arkadaş varmı?
Soru detayların çok uzun ya da çok kısa! Lütfen tekrar dene.
Soru detayların çok uzun ya da çok kısa! Lütfen tekrar dene.
4 yaşındaki kuzenim telefonumu alıp kovanın içinde bildiğin çitiledi temizliyorum diye.
Yaz günüydü zaten hemen teldeki herşeyi çıkartıp balkona koydum kuruyunca çalıştı.
Bir kutu pirincin içine bırak 1 gün boyunca suyunu çeksin iyice ondan sonra kurutma makinasıyla tekrar üzerinden geç fakat fazla ısınmasın.
Önemli değil, umarım işe yarar.
Bir kaç güne düzelebilir belki, düzelmezse simi başka telde dene onda da görmüyorsa sim de gitmiştir telefon zaten suya girdiği için o hepten gitmişti, yani geçmiş olsun :)
Bütün parçalarını ayır ve hiçbir şey yapma. Saç kurutma makinasıyla falan kurutma. En yakın zamanda telefoncuya götürürsün, onu özel bi suya koyuyolar.
Cevap
4Cevap
al güzelce fön mak. kurulaa güzel kardeşim kupp kuru olsun :) tak bakem
içi pirinç dolu bir kavanoza telefonunu koy yarın öğlen çıkar nemini alır
fark etmez pirinç :)
yeni sim kart çıkartacaksın yada lays ler de artık simkart çıkıyor :D :D
Yaşadım ayni sorunu, düzelmedi öyle bi kenara koydum telefonu.
At çöpe gitsin :)
Adamın belki durumu yoktur neden öyle diyorsun?
eğer hemen çıkarttıp kurruttuysan sorun olmazdı
o telefon gitttti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar