Asosyal bir kişiliği nasıl sosyalleştirebiliriz?

Herkese iyi geceler öncelikle başlıkta soruyu belirttim erkek kardeşim bir asosyal ve ben bu durumdan çok rahatsız yaşıtlarındaki arkadaşları manken gibi kızlarla gezerken bu cafe ve ev arasında mekik dokuyor telefonuna mesaj geldiğini görmedim daha liseyi bıraktı çocuğun sosyallikle bir bağı kalmadı sizce bunu nasıl ortama sokabilirim kız arkadaş çevre edindirebilirim?

Lütfen çözüme ulaştırabilecek cevaplar verirseniz sevinirim sorun bayağı ciddi işi yok gücü yok salak gibi evde yatıyor kalkıyor cafeye gidiyor eve geliyor tekrar.
Asosyal bir kişiliği nasıl sosyalleştirebiliriz?
Cevapla