Oğlumun adı MeteHan olacak çünkü MeteHan Türk Komutanlarının en iyisi en delikanlısıdır. Çünkü Metehanın anlamı bende büyük ve ben MeteHanı çok severim. Kız olursa adını eşim koyacak Havva olacak Teyzesinin adı manevi yönden. İki isim koyamıyacağımız icin. Ben oglumun o kızının adı olarak anlaştık :)
kızım olursa adını Zehra ya da Zeynep koyacagım, çok begendiğim isimler. Oğlum olursa da Hasan koyacagım kayınpederimin adı ve güzel bir isim oldugu için :) Ama bir daha çocuk düşünmüyoruz..
Ceylin koyardım kız olursa :) anlamıda söylenişide etkiler beni, ıraz koyardım erkek olursa yine anlamı ve söylenişi için :) tabi babasının kararıda önemli :)
En İyi Cevaplar