''Çocuğum olsa adını... koyardım çünkü'' boşluğu doldurunuz?

''Çocuğum olsa adını... koyardım çünkü'' boşluğu doldurunuz bakalım gelecekti çocuğunuz adı ne olacak :)

İnsan oğlunun en uysal olduğu anlar sanırım bebeklik dönemleri habersiz anları herşeyden peki siz ne koyacaksınız adını )

''Çocuğum olsa adını ... koyardım çünkü'' boşluğu doldurunuz ?

#pilavüstü :)

''Çocuğum olsa adını... koyardım çünkü'' boşluğu doldurunuz?
Cevapla