İlk kaç yaşında Anne / Baba olmak istersiniz? Veya oldunuz?
Ve kaç çocuğunuz olsun istersiniz Allah nasip ederse..
Veya kaç çocuğunuz var? :)
Ve kaç çocuğunuz olsun istersiniz Allah nasip ederse..
Veya kaç çocuğunuz var? :)
eskiden bu soruya 27-28 diye cevap verirdim ama şimdi 27 yaşındaym 1 yıl içinde de böyle bir planım yok.Nasip olursa +30 olur zannediyorum.gönül 4 ister ama gerçekçi olunca 2 yeterli :))
26 yaşımda anne oldum, 29 yaşımda da 2. kızım oldu.
Aminn
Oğlumuz doğduğunda; eşim 24, ben 29 yaşlarımızda idik. İki çocuk planlamıştık ve üç buçuk yıl sonra bir de kızımız oldu.
Allah bağışlasın.
�min. Herkesin çocuğunu Allah bağışlasın. Olmayanlara da sağlıklı ve hayırlı evlatlar versin.
Oww :)) Allah bagıslasın abi...
Teşekkürler :)
�min. Cümlemizinkini.
Maç yapacak bir rakip lazım... Bir de kaleciyi yanıltıp gol atmak lazım tabi...:))
Cevap
6Cevap
24 yaşında evlenirsem 27 yaşında falan anne olmak isterim
+25 yaşımda çocuğum olsun isterimmmm :) 3 taneee :))))
hiç düşünmedim şu yaşta anne olmalıyım diye. hala düşünmüyorum. evlensem bile hemen çocuk yapacağımı sanmıyorum.
24 yaş uygun tabi allah nasip ederse.. 2 çocuğum olsun isterdim
Üniversiteden mezun olduktan sonra bir eş adayı :D Evlendiktende 1-2 yıl sonra çocuk. Yani 24-27 arası olması idealdir.Kader kısmet tabi .
Bir iki yıl içinde evlenip çocuk sahibi olmayı düşünüyorum ancak önce evlenilecek adam bulmak lazım değil mi? :)
28 yaşında baba oldum..
2 tane çocuğum var ama
mümkün olsa daha erken mesela 22 gibi baba olmak isterdim...
27-28 yaşında 4 tane istiyorum ..hayırlısı..
ilk önce 6 ydı gözüm yemedi :D
1 senede 4 çocuk :S döördüz mü?
:)
21 yaşında olmadı hadi 25 dedim ama o da olmadı .30 a kadar yolu var artık
25e daha var:)
3 tane istiyorum 27 yaşımda falan
27 28 yasında anne olmak ısterım
25 ideal. Önce koca bulmak lazım sanırım
30 yaşında anne olmak istiyorum :P pardon baba..
28 yaslarimda felan iki cocuk yeter.
nasipse 25 falan ideal
24-25 yaslarinda olmak isterdim :)
doğru insanı bulduğum yaşımda.
Bu işler nasip işi ama 25 yaşında olmak istiyorum.
istemiyorum
Beni evlatlık alsana:D
Teşekkürler anne:D
29
25 26 falan
27-28 olabilir
olmadim,26
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar