Magazada satış danışmanı olarak ise basladim ve beni anlatsam nasıl görürdunuz bir bakarmisniz?

1 hafta oldu baslayali. Gecen yilda baska bir magazada calismistim. Ama hic kimseyle konusmuyorum. Musterilerle ilgileniyorum. Ve isimi yapiyorum. Konuştuğum 3 ,5 persinel var bnle calisan ama cok konusmuyorum. Cunku özgüven problemi yaşıyorum, ortama ayak uyduramiyorum. girisken degilim yani. ama disaridan kendimi boyle gösteriyorum çünkü cok ustume gelirler. disaridan burnu dik yani kendini begenmis gibi gorunuyorum. sanirsam. sizin yaninizda boyle biri çalışsa onu nasıl görürdunüz acaba?
Magazada satış danışmanı olarak ise basladim ve beni anlatsam nasıl görürdunuz bir bakarmisniz?
Cevapla