Kışları sevmiyorum ben, üşüyen ayakkabısı corabı olmayan çocuklar gelir aklima... peki ya siz?


Kışları sevmiyorum ben, üşüyen ayakkabısı corabı olmayan çocuklar gelir aklima... peki ya siz ?


Kış ayını sevmem ben, damı akan evler, ayakkabısı delik çocuklar, ocağı yanmayan analar, utanan babalar gelir aklıma, kış ayını sevmem ben bu yüzden. Peki ya siz? (Vicdanı rahat olamayan tüm insanlığa selam olsun..)

Kışları sevmiyorum ben, üşüyen ayakkabısı corabı olmayan çocuklar gelir aklima... peki ya siz?
Cevapla