Biyolog mesleğinin toplum içinde yeri nedir prestijli buluyor musunuz?

Biyoloji okuyorum bölümümü seviyorum ama bi iş imkanı yok bi yetkisi yok hacettepe üniversitesindeyim ya mesela benim tanıdıklarım var ne güzel mühendis mimarlar yada doktorlar onlara özeniyorum aldıkları maaş ve toplum içinde yerleri bizden iyi ben de bu bölümünoylesine yazmıştım geldi bidaha üni de okuyamam sizce biyoloji biyoloğluk toplum içinde yeri nasıl nasıl görüyorsunuz prestiji var mı ve bu udte maddi olarak iyi maaş alabilir miyim samimi ve açık görüşlerinizi bekluyirum arkadaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
Hacettepe olmasi nin bana ekstra bi olumlu getirisi olmaz mi
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadslar ayrica ben ogretmenlik yapmak istemiyorum istesem ogretmenlik okurdum bolum degil
Biyolog mesleğinin toplum içinde yeri nedir prestijli buluyor musunuz?
Cevapla