+1 yılutangaç erkekler yakışıklı nasıl çıkıyor?
utangaç bir erkekle tanışıyorsun sonra dan mı belli ediyor yakışıklı olduğunu:))
yakışıklı erkekler utangaç çıkıyor olmasın o00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. kim demişse iftira :) hani ben niye yakışıklı değilim :(
00 Yorumla
Onlar o utangaçlıktan çıkarsa ne anlamı kalır ki? onları çekici kılan asıl şey utangaçlık. :D
10 Yorumla
+1 yılyok ya o öyle değil. genelde yakışıklı erkekler gay çıkıyor.
135 Yorumla- +1 yıl
@Rokuuwarz evet profil resmine baktım da haklısın :D
- +1 yıl
Gay çıkıyor aynen ya da dönme, Rüzgar Erkoçlar mesela, kızların erkek olanı bile erkeklerden daha yakışıklı ya :))
- +1 yıl
bu genellemeyi neye dayanarak yapıyorsun?
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET bana göre yakışıklı olan gay bireylerden
- +1 yıl
yakışıklı olupta gay olan 5 kişi say desem
- +1 yıl
şarkıcı Adam mesela perfecto
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET tanıcan yani :)
- +1 yıl
tanımak değil, bak sayamadın 5 kişi.. rıck martınler vs bilinç altınızda kalmışlar onun içinde samanlıktaki iğne hesabı olan bişeyi genellemeye vuruyorsun..
- +1 yıl
kaç gay var ki ztn
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET bu sitede açılan başlıkların %90 genellemeden oluşuyor. ki zaten ben görüşümü dile getirirken ünlü olmuş bireylerin yanı sıra normal hayatta da denk geldiklerim oldu. bu benim için genelleme yapmaya yeterli.
- +1 yıl
ben hiç şahit olmadığımdan sordum.. ama sen çıplak gözle şahit olduysan tamam..
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET itiraf yeterli :)
- +1 yıl
uykum geldi benim uyumamak için saçmalıyorum şu an farkındamısın :)
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET aslında sitede pek çok soru var saçmalayacağın :) ben saçmaladım engel bile yedim :D
- +1 yıl
emin ol rastgele ana sayfadan bakınıyorum... ama bazı sorular öyle saçmaki , fikir bile yürütemiyorum cevaplandırmak için :)
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET zor tabii :)
- +1 yıl
demın bir kız gördüm namusunu deterjanla temızlemeye calısıyordu.. şimdi gelde fikir yürüt bu akıllı kızımıza...
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET çok mantıklı değil mi :) hemen bir deterjan markası önericektin
- +1 yıl
o tarz konularda yorum yapmam sadece okurum... hayırlı geceler..
- +1 yıl
@SIYAH-ASALET sizede
- +1 yıl
kedi erişemediği ciğere mundar dermiş ... allahın çirkinine bak genelleme yapmış ...
- +1 yıl
@ENRIQUE1990 bunu sen bu nickle mi söylüyorsun :D üzgünüm ama adama yazık ediyorsun
- +1 yıl
ıglesias la alakası yok nickimin tesadüftür hem konuyla alakası yok ben güzel kızlara nasıl lezbiyen oluyorlar demiyorsam seninde böle bişey demeye hakkın yok ... bil istedim
- +1 yıl
@ENRIQUE1990 sen demedin diye ben niye demiyim. sen bana çirkin dediğin için nickini söylüyorum. açıkla. açıkla pff
- +1 yıl
tamam ya kapatalım gitsin genellemelere sinir oluyorum sadece
- +1 yıl
@ENRIQUE1990 bu sitede zilyon tane genelleme var. ki benim cümlemi okursan "!!! genelde!!! yakışıklı erkekler gay çıkıyor" demişim GENELDE.
yakışıklı erkekler gay çıkıyor dememişim - +1 yıl
laf cambazlığı yapıyorsun.. kapatıyım dıyomda zeytınyagı gibi uste cıkıyorsun ... ya ole demek ıstememıstım de ozur dıle kapat konuyu ya ... uzatmanın ne anlamı var... hatta ozur falanda ıstemıyorum ... sen yanlıs anlamısın de git... öf beee gece gece
- +1 yıl
@ENRIQUE1990 yazma o zaman cevap.
- +1 yıl
sakinnn, aslında başka mecrada tanışsalar iyi insanlardı. d
- +1 yıl
ama yazmadı bak :)
- +1 yıl
bence bu sefer ılımlı yazacaksınız :)
- +1 yıl
yok yazmam ılımlı falan :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
+1 yılÖyle miymiş? 😄 Seviyorsa gidip kız da açabilir duygularını, pek sorun değil bence. 😊
Düşünsene herkese karşı utangaç, ketum, sana karşı son derece konuşkan, paylaşımcı. 😊 Daha hoş bence. 😄11 Yorumla- +1 yıl
sana karşı da değilse çile. d
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Dogru la bak ben kibin cirkin adamlar hiic hep patavatsiz sifir utangaclik dogru diyon kiz.
11 Yorumla- +1 yıl
ahahah çok sağ ol kardo ya bir sen destekledin
Alakası yok bence ve mesela hiç utangaç değilim. İyi geceler.
40 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Utangaç değilim ama yakışıklıda değilim
laa doğru tespit :D
az utangaç olaydım nolurdu sanki :)
biyerlere düzeltme gelirmiydi :P05 Yorumla- +1 yıl
gelmezdi olan da bozulur. d
- +1 yıl
benimki rahat ötesi ya. dd
- +1 yıl
yok çok memnunum. d
Aile & Toplum konusunda 300 cevap paylaştı. Se yeterince erkek tanımamışsın, benim birçok yakışıklı arkadaşım var daha tanışmanın 2. saatinde yatağa davet ediyor :D
05 Yorumla- +1 yıl
erkeklerin çoğu öyle ztn. d
- +1 yıl
evet o da var ztn öyle gıcık tiplerden soğurum, değer vermeyenden direk soğuyorum
- +1 yıl
ahahah aynen ya
Utangaçlıktan çıktıklarında terslendikleri için onlara da bişey diyemezsin. Türk kızı bakar, keser yanına gelene resti çeker.
116 Yorumla- +1 yıl
sonra hafif oluyoruz napalım kısmet iyi erkek ve kötü erkeği seçemiyoruz bazen şüphe oluyor normal olarak
- +1 yıl
bunu kötü erkekler sağlıyor, iyi erkeklerin kısmetini kapatıyorlar :))
- +1 yıl
veremeyiz güvenemiyoruz :)
- +1 yıl
haklısın ya napim
- +1 yıl
valla supersin kardesim bu soz eiglik cevabini vermissin kizlarin
- +1 yıl
siz kızlara böyle düşman olursanız neden sevilmek bekliyosunuz
- +1 yıl
tersleyenlere denk gelmişsiniz öyle kızlar için pamuk gibi kızları üzdünüz beyler
- +1 yıl
üzemezse terslesinler boş ver ya
- +1 yıl
mantıklı
+1 yılYakışıklılar utangaç değil ukala oluyolar. Yakışıklılığının farkında oldukları için böyle davranıyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
birçok utangaç erkek özgüvenli olsa daha yakışıklı görünür bence
Böyle daha iyi gözleri açılırsa bize bile bakmazlar
11 Yorumla
+1 yılAynı benim kişiliğim kız gördüm mü çok çekiniyorum yüzüm kızarır :)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u +1 yılutangac erkekler de masum kizlardan hoslaniyorlar :)
10 Yorumla
+1 yılUtangaç değilim ukalayım. Kriterlerim arasında Türk kızları yok :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen oyun açılmadı diye cd yi kolonyayla siliom :D :D
00 Yorumla
+1 yılUtabgacm yakışıklı değilim sana öyle denk geliyor demek kic
03 Yorumla- +1 yıl
zaten yakışıklı erkek nadir
- +1 yıl
Yakışıklı olunca ne oluyor onu da anlamıyorum şahsen yanımda çok aşırı guzle bir kız istemem çok yakışıklı olsam bile
- +1 yıl
bir şey olmuyo
O kadar utangacim kine resmine bile bakamadim kine asdhgjsb
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılUlan demek utangac olmadigimdan yahusuhlu degilim tamam hallederim bunu 😈
011 Yorumla- +1 yıl
hayır erkeklere utangaçlık yakışmıyor
- +1 yıl
Ama yahusuhluluk yakisir 😀😢
- +1 yıl
evet o yakışır aynen :D
- +1 yıl
Ajh ahh 😀
- +1 yıl
doğruya doğru şimdi yakışıklı olsun bolca. d
- +1 yıl
He bolca yahusuhlu olsun ustune bide baska secenekler istiyon ayiptir
- +1 yıl
ya yakışıklı olmasa da olur eli yüzü düzgün olsun yeter davranışlar çok önemli :)
- +1 yıl
Hihbiste boyle ol teprik 😀
- +1 yıl
ya benim ne düşündüğümün artık bir önemi yok bu konuda ztn çünki sevgilim var ne varsa o artık. d
- +1 yıl
Ahah allah seni yav gac git sevgilinle ilgilen kiz
- +1 yıl
tamam tamam. d
Gizli Üye(36-45)+1 yılNasil utangacliktan cikacagimizi soylesen ya sende...
09 Yorumla- +1 yıl
o da kendini aşmak işte
Cevap sahibi+1 yılKendini asmaya gerek yok bnce. İnsan kendisi neyse o olmali. Karsidakide onu o sekilde kabul etmeli...
Eeeen iyiside gizli kalmak 😊- +1 yıl
gizlide kalırsan kimi kabulleneceklerini bilemezler :)
Cevap sahibi+1 yılTabii orasida var 😊
- +1 yıl
utangaç erkek de öyle, aslında içinden başka biri çıkıyor bunu önceden gösterse daha çok işine yarar ))
Cevap sahibi+1 yılHem utangacligindan hemde karsi tarafin tepkisinden cekindigi icin bir anda duygularini, dusuncelerini en buyugude hislerini aciga cikaramiyor bnce... Kendi adima oyle mesela...
Benim bu yasima kadar hiic sevgilim olmadi sadece utangacliktan dolayi degil ama bu. Bu zamana kadar beni heyecanlandiran biriyle tanismadim. Hemen arkadas hatta kanka moduna kaydim ya da iletisimi kestim tanistiklarimla. Simdi ise beni 15 senedir taniyan en yakin arkadaslarim bile taniyamiyor. Bu sen olamazsin diyor. Hatta daha fazla anlatma asik olacam diyen bile var 😊
Ama tabii bu anlattiklarimi, hislerimi karsi tarafa aktaramadim oda ayri bir konu- +1 yıl
demek dediğim gibi işte özünü tanımaları iyi oluyor)
Cevap sahibi+1 yılİnsallah ozumu sozume dokebilirim...
- +1 yıl
inşallah :))
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlakası bile yok ya, öyle olsa ben utangaç olurdum.
01 Yorumla- +1 yıl
gizlenmeyeydin iyiydi
+1 yılÇok şanssız oldukları da bir gerçek.
10 Yorumla
+1 yılben utangacımda noluyo hani nerde tip nerde :D
12 Yorumla- +1 yıl
@NeMesis21 hahahaha :D
- +1 yıl
ahahahah yorumlar harika. dd
+1 yılTamam olur kabul ediyorum
040 Yorumla- +1 yıl
bu bir çıkma teklifi değil hea. d
- +1 yıl
Detayları niye en başta belirtmiyosun bak simdi yas ve depresyon yasicam.
- +1 yıl
bu saatte beyin uçuyo galiba her şeye gülüyorum ya. dd
- +1 yıl
Ne keşfetmek isterdimmmmm
Uçayan beyin - +1 yıl
bu bir ukela beyefendi :)
- +1 yıl
" ukala " olacaktı hanımefendi :)
- +1 yıl
bilinçli yaptım ukela beyefendi :)
- +1 yıl
Benimde beyin uçtu ondan anlayamadim hanımefendi
- +1 yıl
adamın böyle aklını uçururum işte :) :) :)
- +1 yıl
Vohooo:):)
- +1 yıl
yaaa :))
- +1 yıl
Tünele giriyorum çekmiyor telefon o yüzden özelden mesaj atmalisin bence
- +1 yıl
olabilemez ^^
- +1 yıl
Senin icin utangacligi biraktim. Kabul ediyorum dedim. Nasil olabilemez nasıll tam 4 dakika depresyonda gecirdim ben sen bilmiyorsun
- +1 yıl
oyyy yazııık. s toparlan hayat devam ediyor ya hu üzülme böyle
- +1 yıl
Ohooo kendimi intehar ettim. s. s. s. s
1sYhanqaR!!! - +1 yıl
ay intehar etme biz kardeşiiiz
- +1 yıl
Nikah masasında denmiyor muydu ya o
- +1 yıl
ay ben çok üstüme alınmışım. s. d
- +1 yıl
Ukelalık ama bu Aaa !
- +1 yıl
ne var biraz da ben ukela olayım, duygularımla oynadın ama...
- +1 yıl
Sen bana evlenme teklifi edip sonra yiooh dedin olanaksiz dedin. Sen neden bena boyle yaptin
- +1 yıl
çünki seni kullandım, çünki bir fabrikatör kızıyım, nalçaklık yaptım :))
- +1 yıl
Nayır nayır nayır. Sana inanmiyorum çünkü her fabrikatör kızı nalçak nolaaaaamaaaaaaz
- +1 yıl
lutfen affet beni, Tanrımmm ben bu acıyla naparım...
- +1 yıl
Makarna yapsana ya evde yemek kalmamis. Hem yeriz birlikte olmamı?
- +1 yıl
olur ya acıktırdın pislik. d
- +1 yıl
ya da direk mangal mi yaksak şöyle kebap filan yanında şalgam
- +1 yıl
o fikri uygulamaya sen geçirirsin artık. d şalgam miss
- +1 yıl
Anlaştık. Senden de bir ozel mesaj fikrini uygulamaya gecirmeni bekliyoruz ama nys bn bsy dmyrm. s. s
- +1 yıl
neyse neyse deme bir şey çünki utanıyorum ama olmaz çok utanıyorum AffT Lütfn. ss
- +1 yıl
Özel mesajdan utananda ilk kez gordum :D
Tamam tamam demiyorum birsey
" o güzeller biraz utangaçlıktan çıksada türk erkekleri kazansa " tanidik geldi mi cümle :D - +1 yıl
çok utangaç değilim bn ztn kararında :)) özel mesajdan utanmıyorum ya bahane oldu. d
- +1 yıl
Heh açık sözlü ol mangalı ye fabrikatör kızı :D
- +1 yıl
ayıpsın her zaman :d
- +1 yıl
Uyu artik uyu
- +1 yıl
yok olmuyo ya sen uyu
- +1 yıl
Başım ağrıyor ya öğrenci evi zaten sesden uyunmuyor
- +1 yıl
o vakit Summer Ville şarkısını dinle :)
- +1 yıl
Baş ağrısına tek iyi gelen solo piano :) ama tesekkurler önerin için
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılYakışıklılar utangaç olmasaydı böyle olmazdı
00 Yorumla Utangaç insan iyidir ya ama fazlası kötü :D
00 YorumlaUtangaçlıktan çıkınca belki çirkinleşecek :D
05 Yorumla- +1 yıl
bence daha çok ön plana çıkar çünki utangaçken farkedilmiyorlar)
- +1 yıl
özgüven önemli ama bilerek yapıyor iseler ztn utangaç değiller arka planda olmayı seven ağır adamdır :)
- +1 yıl
o kesin :)
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSana öylesi denk gelmiştir..
00 Yorumla çıkarlar zamanla hemde öyle bir çıkarlarki
00 YorumlaOyunda ks cz atıyorlar ondan :D:D:D
00 YorumlaIlla hergele mi olalım.
03 Yorumla- +1 yıl
hergeleleri de sahiplenmiyoruz yni, normal özgüvenli bir insan olun
- +1 yıl
özgüven eksikliği benim dediğim utangaçlık
Yakışıklıyım ve inan hiç utangaç değilim 😏
030 Yorumla- +1 yıl
yakışıklı değilsin ki, ondandır herhalde
- +1 yıl
olabilir öyle derler
- +1 yıl
işte bunu klavye başından iki cümle konuştuktan sonra yazınca da komik duruyor o zaman nerde senin beyefendiliğin "karakterin" derler hoş olmaz...
- +1 yıl
döktürüyorsan ama boşa bir şey demiycem yazdıklarına bakılırsa egodan bahsederken egoist olmak böyle bir şey herhalde
- +1 yıl
yok ama sen gereksiz bir içli dışlısın galiba
- +1 yıl
bunu yapmaya çalışmama gerek yok doğalım bu ztn
- +1 yıl
aynen öyle
- +1 yıl
ya işte mümkün değil malesef ya sevgilim var onu bırakamam, ergenliğim bile düzgün geçmiş dmk ki
- +1 yıl
ee bu bir tespit ortaya koymuyor
- +1 yıl
o zmn öyle herkese etiket yapıştırma
- +1 yıl
sen uçuruma sürdün halbuki hala bitebilir
- +1 yıl
-Keçiler de kaçacak doğal olarak :)
- +1 yıl
huzurumuz kaçmasın da yeter :)
- +1 yıl
bir saat içindeki değişmemizin şokundayım bir dk. d
- +1 yıl
geçti şokum :))
+1 yılbizide bole kabullenin artik :))))
00 YorumlaBen utangaaç değilim ama :)
00 Yorumla
+1 yılAch bir cikabilsek bu durumdan sekerim
00 Yorumla
+1 yılHaklısın ne yapalım mesala
09 Yorumla- +1 yıl
ilk adım erkekten gelsin mesela ama haytalık değil söylediğim
- +1 yıl
E ozaman da naz yapıyorsunuz ağırdır satmalar falan sizlemi ugrascaz
- +1 yıl
o naz yapmak değil boş ver sen
- +1 yıl
Neydir o
- +1 yıl
hafif kız imajı vermemek içindir ya da karşıdaki erkeğin ciddiyetine güvenmiyordur
- +1 yıl
Eee napcaz pesinizdenmi koscaz liseliler gibi ben açıkça hoslandigim kıza söylüyorum 2. Defa soylemem
- +1 yıl
mükemmel kız ilk kerede kabul etmez mükemmel erkek 2. kez teklif etmez, hiç bir araya gelmeden ölürler
- +1 yıl
Hahahaha haklısın
- +1 yıl
malesef :)
yakışıklı olupta sevgilisiz olanı görmedim ben...
00 Yorumla
+1 yılUtangaç mı :D Emin misin?
00 YorumlaVay be öyleymiş demek.
00 Yorumla
+1 yılYa oyle demesene utaniyorum :)
00 Yorumla
+1 yılOndan sonra yiyin bizi :D
02 Yorumla- +1 yıl
:Ddd yazık ya
- +1 yıl
:D :d
+1 yılaynı şey kızlar için de geçerli
00 Yorumla😃yok yahu ne utangaci
00 YorumlaMesela çok utangacım ben :D
00 Yorumlaİşi biliyoruz işe gitmiyoruz 😌
00 Yorumla
+1 yılHaklısın :/
00 Yorumla
+1 yılgeydir belki?
20 Yorumla
+1 yılBen değilim bilemem
00 YorumlaMesela ben
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı. Öylemiymiş?
010 Yorumla- +1 yıl
maksat erkekler özgüvenli olsun diye sorulmuş bir soru))
- +1 yıl
ahahah utangaç erkekler böyle açık sözlü olur muydu yaa
- +1 yıl
şimdi burdan yazarken yazabiliyorum kafam rahat ama seni hiç tanımıyorum diyelim ki tanımıyorum zaten :) bir masada karşımda otursan bana baksan bende sna abaksam bunu farketmsem baya bildiğin ilgini belli etsen normalde bir adım atmasını beklersin dimi karşındakini ama ben o adımı atamıyorum işte bir merhaba olsa geri kalan herşeyi yerine getirebilirim kendimi ifade edebilirim açıklarım herşe yolur ama o ilk cümleyi söylicek cesaret olmuyor işte utanıyorsunn
- +1 yıl
işte onun için utangaç erkek istemiyorum yoksa normalde hareketleri mimikleri tatlı ama bir ilişki için çok zor kızlar adımı karşıdan bekler ve karşısında güçlü bir erkek görmek ister
- +1 yıl
eğer ilişkinin her anında böyleyse erkek evet haklısın belkide zor olur çok ama benim durumum farklı ben ilk konuşma olduğu andna itibaren normal bir insandan daha iyi konuşup kendimi ifade edebiliyorum her konuda da ikna edebilirim net bir şekilde konuşuyorum o yüzden o güçsüzlük ya da diğer söylediklerinle ilgili sorunum yok sadece ilk adım evet böyle utangaç kızlarda sempatik ilgi çekici oluyorlar erkeklerindne olması normal ama her daim böyle utangaç olursa o zamna sorun oalbilir ona bişiy demem
- +1 yıl
ilk adım çok önemli işte sorun orda
- +1 yıl
olabilir kusursuz yok ztn
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılHaha doğru diyosun
00 Yorumla
+1 yılGenelle yanlis
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. Bende onlardanım 😇
00 Yorumla
+1 yılBende utangaçım.
00 Yorumlahihi :)
00 Yorumla
+1 yılaa acaba kım o
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılTam tersi
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılAlakası yok
00 Yorumla Bende çok utangaçım
00 YorumlaBende cok utangacim
00 Yorumla
+1 yılYapma yaaa
00 Yorumla
+1 yılÖyle değildir
00 YorumlaŞans
00 Yorumla
+1 yılbu tezini çürütürüm
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar