Kapalı bir kızla nasıl sohbet edilir? Nasıl tanışılır?Duygular nasıl ifade edilir?

Lütfen sorum yanlış anlaşılmasın gerçekten türbanlı bir kızla nasıl konuşalacağını onun hassas noktalarını bilmiyorum.Bu kızla aynı dershanedeyiz.(mezun ilk sene.) Sadece kafetarya çevresinde görüyorum ve yüzü olağanüstü güzel.Yanlız bide ben CHP'li bir kadın vekilin oğluyum ve genelde tanıyorlar beni dershanede.(ben tanımıyorum ama bazıları tanıyor beni.)Ve bu kız yüzde 99 AKcılardan.Ve asıl sorun ise hemen hepsinin bizi din düşmanı gibi görmesi.Kesinlikle öyle bişey yok.Bu sorun olur mu sizce? Bide kız arkadaşlarım tarafından sürekli dalgaya alınıyorum bu konuyla ilgili.Bunlar vekil falan tanımaz sayın vekilimiz gidip isteyecek kızı yoksa elini tutamazsın diye sürekli alay konusu oldum.Bana biraz fikir verebilirmisiniz? Nasıl yaklaşılmalı? Kırmızı noktaları nelerdir?
Kapalı bir kızla nasıl sohbet edilir? Nasıl tanışılır?Duygular nasıl ifade edilir?
Cevapla