• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

90'ların çocukluğu bunlarla geçti, hatırlayan arkadaşlar var mı?

ilafnur
ilafnur Takip Et
Xper 5 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Şahsen ben bütün parami mino'ya yatırıyordum 😃
90'ların çocukluğu bunlarla geçti  😃 hatırlayan arkadaşlar var mı ?.


90'ların çocukluğu bunlarla geçti, hatırlayan arkadaşlar var mı?


90'ların çocukluğu bunlarla geçti, hatırlayan arkadaşlar var mı?


90'ların çocukluğu bunlarla geçti, hatırlayan arkadaşlar var mı?


90'ların çocukluğu bunlarla geçti, hatırlayan arkadaşlar var mı?


90'ların çocukluğu bunlarla geçti, hatırlayan arkadaşlar var mı?
Cevapla
Çocuk Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • dumencihaydar
    dumencihaydar Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    3.bp.blogspot.com/.../37836_20100906185142.jpg

    gcube.milliyet.com.tr/.../...rol-guven-1364447.jpg

    galeri7.uludagsozluk.com/.../...F-nesil_376826.jpg

    www.haberpan.com/.../...in-basinda-cocuk-olmak.jpg

    daha çok varda...

    1
    11 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ben hiç Legende ya da soba başında ykinmadim yaa isterdim

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      :) o sobada kestane pişerken yıkanırdık biz 😄

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Süper ya 😃

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      En üstte ki ney

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Kolonya ☺️

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      O nasıl kolonya 😃

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Poşette 😌 Avuç içine alıp sıktığında patlardı 😊 Renk renk bayramda çok satılırdı.

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Vay beee süpermis

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Daha çok şey var. Sadece bunlar olsa iyi 😊 Niyetçi vardı muhallebi satardı bedava çıkardı yerdik su muhallebisi:)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Bedava? 😃

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Bitane alırsın üstünde kağıtlar olur boş ya da 1-2-3 ve üstü yazarsa bedava alırsın ilki paralı tabi :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • TuranTürk
    TuranTürk Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Ömrümden ömür alında beni şu günlere geri döndürün.

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Yaaaa deme öyle 😃

      Yorumla
  • yeyeyoo
    yeyeyoo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 56%
    +1 yıl

    Sulugöz sakız vardı, sonra hamburger jelibonlar, çilek şeklinde şekerler, patlayan şeker unutulmaz cino çikolata daha neler neler

    1
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Halen satılan dükkanlar car 😃

      Yorumla
    • yeyeyoo
      yeyeyoo
      +1 yıl

      Bana doğum günümde arkadaşlarım hediye olarak bir kutu gönderdi içerisinde bütün çocukluğumuzun jelibonları leblebi tozları herşey vardı tam nostalji

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Çok hoş yaaa

      Yorumla
  • Astronotjuliet
    Astronotjuliet Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    O lanet tokaları takıyorduk bir de

    1
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ahahhaha çok popülerdi 😃

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Yarma gül tokalari 😃

      Yorumla
    • Astronotjuliet
      Astronotjuliet
      +1 yıl

      Annem zorla takıyordu kafama neyseki modasi çabuk geçti :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

50

Cevap

  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    Sen essek sirtinda satilan kirik leblebiden keci boynuzundan yedinmi? sokakta geceyarisi satilan bozadan ictinmi? ya sokaginiza salincakci amca geldimi.. cpk sukur.. cok sukurki gorduk yasadik.. su zamanin bize garabet gibi gelmesi hep bundan.. biz daha iyi zamanlari gorduk..

    2
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Hmm tamam amca 😃

      Yorumla
    • greeneyes
      greeneyes
      +1 yıl

      esaahtan bır seymıs gıbı bırde 90lar demıs tee allam yaa:)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Evet amca esahtan 😃

      Yorumla
  • ANARŞİ35
    ANARŞİ35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 41%
    +1 yıl

    90 lar güzeldi ama hele o minolar yeğenlerimi alırdım arada kendimi de o tokanın bir de perde tutturmak için olanları vardı garip dururdu ama insanlar alırdı =)

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • fbsalo
    fbsalo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl

    Hey gidi günler
    çocukluğumun çikolatası diye cino yu yeğenlerime aldım yemediler :D ulan biz saldırırdık :D

    1
    4 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Nasıl yemezler yaa 😃 nerden aldın?

      Yorumla
    • fbsalo
      fbsalo
      +1 yıl

      kartal tarafında bir bakkal da gördüm :D

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Bende istiyorum 😃

      Yorumla
    • fbsalo
      fbsalo
      +1 yıl

      Hala bu tarz ürünleri satan bakkallar var inşallah denk gelirsin

      Yorumla
  • pastaaam
    pastaaam Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ey gidi gunler o toka icin ne aglardim alirdim bir gun sonra kaybederdim sonra tekrar o minoyu agzima doldurur bide cignemeye ugrasirdim kucuk agzimla 😂

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Telleri kırılınca deli olurdum 😃 bütün boncukları dökülürdü

      Yorumla
  • basketttt
    basketttt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ah 90 lar en masum yıllarım gerci bunları bile göremedik biz malum köyde büyüdümüz için, hep kendimiz oyunlar bulurduk, evet sadece sondaki resim ve o taso olan cips fotosunu yaşadım bizzzat :-) çizgi film felan bilmezdim ki tv miz yoktu:-) vay be

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😊😊😊😊

      Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Yaaa ama çocukluğum 😔 offf şu mino var ya hani onu hiçbiyerde bulamıyorum keşke gene çıksa yaa 😢

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Bulursan benim içimde al lütfennn 😃

      Yorumla
  • exabyte01
    exabyte01 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    o en sondakini yerken yaklaşık 10 saniye nefes alamamıştım yere yığılmıştım ve yerdeki suyu içmeye çalışmıştım hiç unutmuyorum...

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Hadi canimm 😂😂😂
      Kıyamammm.

      Yorumla
  • azerikizz
    azerikizz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    Simdi hatirladim da ben cocukluktan beri cips yemezdim ya 😂

    1
    2 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Yaa 😃

      Yorumla
    • azerikizz
      azerikizz
      +1 yıl

      Aynen 😂

      Yorumla
  • Askiyasamak u
    Askiyasamak Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    hey gidi gunler ya. hala vardir pokemon tasolarim :) mino da cok guzeldi

    1
    2 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Yaaaa, sakin kaybetme onları 😃

      Yorumla
    • Askiyasamak u
      Askiyasamak
      +1 yıl

      gozum gibi bakiyorum :D

      Yorumla
  • çatlakMona
    çatlakMona Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 30%
    +1 yıl

    Bizim aldığımız leblebi tozları minik minik kaselerdeydi. Pipetle çeke çeke yerdik. İçinden oyuncak çıkardı. İlk hüpletişte boğulmaktan nefret etsem de oyuncak için sürekli leblebi tozu alırdım. Ey gidi günler yaaaa :s

    1
    0 Yorumla
  • birinebakıp_cıkıcam
    birinebakıp_cıkıcam Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 44%
    +1 yıl

    Leblebi tozu yüzünden ölüyordum o kelebekli tokalarım hala duruyor 😊

    1
    2 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Vay be 😃

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      Benimde vardı kelebekli tokalarım :D

      Yorumla
  • Asi_prens
    Asi_prens Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 52%
    +1 yıl

    1998-99 doğumlu olan gelip hey gidi 90'lar demesin gözünü seveyim.

    1
    4 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Abi abi 😂

      Yorumla
    • Asi_prens
      Asi_prens
      +1 yıl

      30'uma kadar kimsenin abisi değilim ;)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Üzgünüm 😃

      Yorumla
    • Blue1903
      Blue1903
      +1 yıl

      Hahahah :D bu güzeldi

      Yorumla
  • bastiyan
    bastiyan Takip Et
    Yoda Yaş: 48
    +1 yıl

    bunlar doksanlara ait değil, daha yeni, bu arada sen nerden doksanları biliyorsun küçüğüm

    1
    2 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Laf kalabalığı yapma amca

      Yorumla
    • bastiyan
      bastiyan
      +1 yıl

      Yeğen , doksanlar harika bir zamandır, o zamanlar altmışlardan çokca bahsedilirdi,
      Harikaydı o zamanlar

      Yorumla
  • 06Kartaliçe1903
    06Kartaliçe1903 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    La yok hiçbirini hatırlamıyorum ben :-( bende o yıllarda çocuktum neden benim bunlardanım hiç olmadı ki :-(

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Hahaha 😃😃

      Yorumla
  • mMaxcodeRİMm
    mMaxcodeRİMm Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    Takım kartları vardı be biriktirir bişeyler alırız
    Kazı kazan :D :D

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ayyy bende alırdım onlardann 😃 7

      Yorumla
  • GoekseLLo
    GoekseLLo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    gözyaşartıcı şekerin olmadığı listeye ben liste demem arkadaşş

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Vardı lâkin 5 resimden sonrasını kabul etmedi 😃

      Yorumla
  • monan
    monan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Yorumlarda çoğunluk 20 yaş ortslamasinda ama herkes bunları benden iyi biliyor maşallah.

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😃😃😃

      Yorumla
  • HavHavMiyav
    HavHavMiyav Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    1 2 ve 4 ü biliyorum erkeklerin tasolarini kazanirdim hep babam sorunca cocuklardan kektim diyince geri vermemi istemisti 😆😆

    1
    4 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Leblebi tozu bebeğim 😃

      Yorumla
    • HavHavMiyav
      HavHavMiyav
      +1 yıl

      Ne ise yariyor ki

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Nefesini kesiyordu 😂

      Yorumla
    • HavHavMiyav
      HavHavMiyav
      +1 yıl

      Hic gormemistim ben ondan

      Yorumla
  • Yak1Sigara
    Yak1Sigara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hatırlamayan acilen intihar etsin kendisini duran bir kamyona felan carpsin derhal. Ahdhdh.

    1
    5 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Şimdi kendimi intihar edicem 😃

      Yorumla
    • Yak1Sigara
      Yak1Sigara
      +1 yıl

      Duran kamyona çarp o zaman. :)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Çok aptalca olmaz mı 😃

      Yorumla
    • Yak1Sigara
      Yak1Sigara
      +1 yıl

      Olmaz olmaz :Dd :Dd

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Peki o zaman 😃

      Yorumla
  • chuck23
    chuck23 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    o tasolar için ne para harcardık be akşama kadar taso oynayıp kaybetmenin buruklugu kazanmanın sevinci hiç bişeyde yok be beni o güne ışınlayınn

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Bende çok oynardim 😃

      Yorumla
  • PATRon1903
    PATRon1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    hey gidi günler hey biz çoçuklumuzu doya doya yasadık lakin şimdiki çoçuklar asla yasamaycaklar teknoloji sağolsun

    1
    2 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Leblebi tozu niyetine neler şaapiyorlar 😂

      Yorumla
    • PATRon1903
      PATRon1903
      +1 yıl

      hahahahah aynen ha = )=)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hatırlamazmıyım mino ve şu kelebekli tokayı hiç unutmayacağım :)

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Kesinlikle 😃

      Yorumla
  • BilinemeyenÜye
    BilinemeyenÜye Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    1 çay bardağı şekere hamuk helva alırdık :) salıncakçı gelirdi bir doluşurduk :) ne günlerdii bee... ama güzel günlerdi..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hele hele hani kalaşnikof gibi boncuklu silahlar oluyodu onlarla az mı g*t yakmadık bee ve tabi ondan sonra az mı dayak yemedik 😄😄

    1
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Yaa benim arkadaşım kör kaldı silahlar yüzünden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle birşey yapacak kadarda mal değildik malesef 😕

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Estağfurullah mal değilsindir lâkin çocuksundur

      Yorumla
  • yyaagmurrr
    yyaagmurrr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hepsini hatirliyorummmm olsada yesekk nam namm😄😄😄

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Aynen 😃😃

      Yorumla
  • zelton
    zelton Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    iyiki paylaştın eline sağlık hatırlanmaz mı eskiler :)

    1
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ahh ne demek rica ederim 😚😃

      Yorumla
    • zelton
      zelton
      +1 yıl

      Ehehe bilgisayardanda öpücük atılmıyo kusura bakma bendende sana öpücük gelsin öyleyse :)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ahahahah sorun değil 😃

      Yorumla
  • Ömerfaruk89
    Ömerfaruk89 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    +1 yıl

    Taso oynamaktan ellerim parçalanır, yara olurdu. bende yara bandı yapıştırır yine oynardım hey gidi hey

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Bende severdim tasolarla oynamayı 😃

      Yorumla
  • Delgadoo1903
    Delgadoo1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    illa duygulanalım diyemi yapıyonuz :) özledim o gnlerimi

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Üzgünüm 😃

      Yorumla
  • khûrel
    khûrel Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben şunları çok seviyordum :) hatırlayan varsa tabii :D

    https://i.hizliresim.com/XJrpL3.jpg

    0
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Şıpsevdi 😂😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sen 90ların değil 2000li yılların çocuğu sayılırsın bunlarda o derece eski şeyler sayılmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Kabuk3495
    Kabuk3495 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    en alttakine çok güldüm bizim oralarda yaygın değildi ama

    1
    0 Yorumla
  • UyuyuncaGeçer
    UyuyuncaGeçer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Leblebi tozuu <3 Çok özledim be.

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Aynne yaa

      Yorumla
  • nurselnursel
    nurselnursel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    bitek taso ve leblebi tozunu hatırladım..

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Dogrudur 😘

      Yorumla
  • ByRafaNadal
    ByRafaNadal Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    duygulanan çıksın kasıyor

    1
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      What

      Yorumla
    • ByRafaNadal
      ByRafaNadal
      +1 yıl

      duygulanmakla ilgili bir espri yaptımda

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • GlowInTheDark
    GlowInTheDark Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Erkek olduğum halde o tokaları çok seviyodum. :D

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Sallanırdi tatlış tatlış 😃

      Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    aynen ne kadar güzeldi o günler :(

    1
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Mino ve cino 😃❤

      Yorumla
    • Ehlivukuf
      Ehlivukuf
      +1 yıl

      mino çok güzeldi :( duygulandım.. tüylerim diken diken oldu..

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😘😘

      Yorumla
  • StravberryRED
    StravberryRED Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Duygulandıım, ne kadar çabuk yaşlanıyoruz :(

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • nisanyağmuru88
    nisanyağmuru88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Hatirlanmaz mi hic ah o günler 😢

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • djfurkan13
    djfurkan13 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Gerçekten 90'lı yıllar bir başka idi.

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • McCCCLIII
    McCCCLIII Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 811 cevap paylaştı.

    Taso ve leblebi tozu, mutluluğun tarifi imkansız

    1
    7 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Gebersende alırdın o tozlardn 😂 şimdiki çocuklar başka tozlara merak saldı

      Yorumla
    • McCCCLIII
      McCCCLIII
      +1 yıl

      Kesinlikle, biz çocuklugumuzu tam yaşadık çamur, toz, toprak ne ararsan var

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Çimenden salata, yapraklardan tabak yapardık 😊 çamurdan pastalar ve daha bir çok şey

      Yorumla
    • McCCCLIII
      McCCCLIII
      +1 yıl

      Arada kızlarla 9 taş, istop, voleybol oynardık, tabi onlar davet ederdi bende ergenlik hormonlarının bana verdigi yetkiye dayanarak kabul ederdim :)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Çocuklugumu istiyorum 😃

      Yorumla
    • McCCCLIII
      McCCCLIII
      +1 yıl

      Orta okul dan tekrar başlamak isterdim

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Bojinov_o
    Bojinov_o Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Bunların hepsini gördüm ben

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ne iyi 😃

      Yorumla
  • Bakırköylüm
    Bakırköylüm Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    10 Sn Bakınca Boğuluyrsun :))

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ahahah 😃

      Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    abi tasolarla bir cocuklugumu buyuttum ((:

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Ne güzeldi 'O tasolar

      Yorumla
  • oxygeen
    oxygeen Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Hahaha hatırlamam mı ya nasıl özledim o günleri

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😊😊😊

      Yorumla
  • Erdal_Gümüş
    Erdal_Gümüş Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    evet. en alttaki leblebi tozumuydu :D

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Yess 😃

      Yorumla
  • Zebraaa
    Zebraaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ne guzeldi keske 90 larda kalsaydim

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Yok yaa 😃

      Yorumla
  • Gazor
    Gazor Takip Et
    Bilge Yaş: 41
    +1 yıl

    Misket, Topaç, Boru, Cd Çalar Bunlar :D

    1
    3 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Hmm anlamadim ama 😃

      Yorumla
    • Gazor
      Gazor
      +1 yıl

      Demekki sadece görselden Anlıyosun.

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Olabilir amcam 😃

      Yorumla
  • Bordomatoje
    Bordomatoje Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    yaa
    leblebi tozuuuu <3

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Özledik 😃😂

      Yorumla
  • casper761
    casper761 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    sulugöz sakızı tek gecerim

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Onuda cok severdim 😃

      Yorumla
  • Pythia
    Pythia Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı.

    Bir de yumiyum :(

    2
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • WodyPacker
    WodyPacker Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Hepsini biliyorumda o en sondaki ne çozemedim 😄

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Leblebi tozu 😃

      Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru_2
    pilav_ustu_az_kuru_2 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    eksi göz yok mu

    1
    10 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Vardı lâkin yüklenmedi 'o

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      ya yazık ona :)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😃😃😃

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      o değilde şimdi tadı yok hiç birinin o zaman başka güzeldi

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Aynen, ekşisi bile ekşi değil 😃

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      aynen ya o zaman ağzına attın mı gözünden yaş gelirdi o kadar ekşidi o :)

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Canim istedi 😂

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      Birde 250 bin liralar vardı ilk okulda bilir misin 500 binin varsa kağıt zengin sayılırdın kantinden herşeyi almaya yeterdi 1 milyon liran varsa senden kralı yoktu o zaman para kıymetliydi şimdi aynı paraya sakız alamazsın

      Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Cikolatadan sarı altın alırdım ya, bilmem mi 😃

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      Bende alırdım ondan birde meynuz vardı 100 bin mi neydi baya ucuzdu paranın kıymeti vardı :)

      Yorumla
  • ibrahimc
    ibrahimc Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Heyt be ne oynardık şu tasoyu

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • çağdaşyılmaz
    çağdaşyılmaz Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 46%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 733 cevap paylaştı.

    ahaha aynen ha :D

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😜😜

      Yorumla
  • Aynur_
    Aynur_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    mino'yu çok çok severdim, ah 90'lar :)

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Bayılıyorum yaa, ah cocuklugum ah 😂😂😂

      Yorumla
  • kalpsiz_kız
    kalpsiz_kız Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Hakkatten cok guzeldi ya

    1
    0 Yorumla
  • VildanTunaa
    VildanTunaa Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Hatırlıyorum 😇😇

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      😘😘😘

      Yorumla
  • _uppps_
    _uppps_ Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    çok iyi yaa

    1
    1 Yorumla
    • ilafnur
      ilafnur
      +1 yıl

      Kesinlikle 😃

      Yorumla
  • ENRIQUE1990
    ENRIQUE1990 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    ooo leblebi tozu alırım bir dal...

    1
    0 Yorumla
  • Damascus
    Damascus Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Milenyum bebesiyim bunları bende biliyorum

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 90'ların çocukluğu bunlarla geçti, hatırlayan arkadaşlar var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

90 larda çocukluk yaşayan var mı ? 3 cevap verildi
90'lar denilince aklınızda kalanlar? 3 cevap verildi
Doksanlı yıllarda çocuk genç olanlar o yılları özlüyor musunuz? 3 cevap verildi
90'ların Çocukları Bunu Hatırladınız Mi :)) ? 22 cevap verildi
90larda çocuk olanlar burada mı? 6 cevap verildi
90'lı yılları hatırlayan var mı? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨