- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yıl3.bp.blogspot.com/.../37836_20100906185142.jpg
gcube.milliyet.com.tr/.../...rol-guven-1364447.jpg
galeri7.uludagsozluk.com/.../...F-nesil_376826.jpg
www.haberpan.com/.../...in-basinda-cocuk-olmak.jpg
daha çok varda...111 Yorumla- +1 yıl
:) o sobada kestane pişerken yıkanırdık biz 😄
- +1 yıl
Kolonya ☺️
- +1 yıl
Poşette 😌 Avuç içine alıp sıktığında patlardı 😊 Renk renk bayramda çok satılırdı.
- +1 yıl
Daha çok şey var. Sadece bunlar olsa iyi 😊 Niyetçi vardı muhallebi satardı bedava çıkardı yerdik su muhallebisi:)
- +1 yıl
Bitane alırsın üstünde kağıtlar olur boş ya da 1-2-3 ve üstü yazarsa bedava alırsın ilki paralı tabi :)
En İyi Cevaplar
Ömrümden ömür alında beni şu günlere geri döndürün.
11 Yorumla
Sulugöz sakız vardı, sonra hamburger jelibonlar, çilek şeklinde şekerler, patlayan şeker unutulmaz cino çikolata daha neler neler
13 Yorumla
+1 yılO lanet tokaları takıyorduk bir de
13 Yorumla- +1 yıl
Annem zorla takıyordu kafama neyseki modasi çabuk geçti :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Sen essek sirtinda satilan kirik leblebiden keci boynuzundan yedinmi? sokakta geceyarisi satilan bozadan ictinmi? ya sokaginiza salincakci amca geldimi.. cpk sukur.. cok sukurki gorduk yasadik.. su zamanin bize garabet gibi gelmesi hep bundan.. biz daha iyi zamanlari gorduk..
23 Yorumla90 lar güzeldi ama hele o minolar yeğenlerimi alırdım arada kendimi de o tokanın bir de perde tutturmak için olanları vardı garip dururdu ama insanlar alırdı =)
11 YorumlaHey gidi günler
çocukluğumun çikolatası diye cino yu yeğenlerime aldım yemediler :D ulan biz saldırırdık :D14 YorumlaEy gidi gunler o toka icin ne aglardim alirdim bir gun sonra kaybederdim sonra tekrar o minoyu agzima doldurur bide cignemeye ugrasirdim kucuk agzimla 😂
11 YorumlaAh 90 lar en masum yıllarım gerci bunları bile göremedik biz malum köyde büyüdümüz için, hep kendimiz oyunlar bulurduk, evet sadece sondaki resim ve o taso olan cips fotosunu yaşadım bizzzat :-) çizgi film felan bilmezdim ki tv miz yoktu:-) vay be
11 YorumlaYaaa ama çocukluğum 😔 offf şu mino var ya hani onu hiçbiyerde bulamıyorum keşke gene çıksa yaa 😢
11 Yorumlao en sondakini yerken yaklaşık 10 saniye nefes alamamıştım yere yığılmıştım ve yerdeki suyu içmeye çalışmıştım hiç unutmuyorum...
11 YorumlaSimdi hatirladim da ben cocukluktan beri cips yemezdim ya 😂
12 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u +1 yılhey gidi gunler ya. hala vardir pokemon tasolarim :) mino da cok guzeldi
12 Yorumla- +1 yıl
gozum gibi bakiyorum :D
+1 yılBizim aldığımız leblebi tozları minik minik kaselerdeydi. Pipetle çeke çeke yerdik. İçinden oyuncak çıkardı. İlk hüpletişte boğulmaktan nefret etsem de oyuncak için sürekli leblebi tozu alırdım. Ey gidi günler yaaaa :s
10 Yorumla
+1 yılLeblebi tozu yüzünden ölüyordum o kelebekli tokalarım hala duruyor 😊
12 Yorumla1998-99 doğumlu olan gelip hey gidi 90'lar demesin gözünü seveyim.
14 Yorumlabunlar doksanlara ait değil, daha yeni, bu arada sen nerden doksanları biliyorsun küçüğüm
12 Yorumla
+1 yılLa yok hiçbirini hatırlamıyorum ben :-( bende o yıllarda çocuktum neden benim bunlardanım hiç olmadı ki :-(
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılTakım kartları vardı be biriktirir bişeyler alırız
Kazı kazan :D :D11 Yorumla gözyaşartıcı şekerin olmadığı listeye ben liste demem arkadaşş
11 YorumlaYorumlarda çoğunluk 20 yaş ortslamasinda ama herkes bunları benden iyi biliyor maşallah.
11 Yorumla
+1 yıl1 2 ve 4 ü biliyorum erkeklerin tasolarini kazanirdim hep babam sorunca cocuklardan kektim diyince geri vermemi istemisti 😆😆
14 Yorumla- +1 yıl
Ne ise yariyor ki
- +1 yıl
Hic gormemistim ben ondan
+1 yılHatırlamayan acilen intihar etsin kendisini duran bir kamyona felan carpsin derhal. Ahdhdh.
15 Yorumla- +1 yıl
Duran kamyona çarp o zaman. :)
- +1 yıl
Olmaz olmaz :Dd :Dd
o tasolar için ne para harcardık be akşama kadar taso oynayıp kaybetmenin buruklugu kazanmanın sevinci hiç bişeyde yok be beni o güne ışınlayınn
11 Yorumla
+1 yılhey gidi günler hey biz çoçuklumuzu doya doya yasadık lakin şimdiki çoçuklar asla yasamaycaklar teknoloji sağolsun
12 Yorumla- +1 yıl
hahahahah aynen ha = )=)
Gizli Üye(30-35)+1 yılhatırlamazmıyım mino ve şu kelebekli tokayı hiç unutmayacağım :)
11 Yorumla
+1 yıl1 çay bardağı şekere hamuk helva alırdık :) salıncakçı gelirdi bir doluşurduk :) ne günlerdii bee... ama güzel günlerdi..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHele hele hani kalaşnikof gibi boncuklu silahlar oluyodu onlarla az mı g*t yakmadık bee ve tabi ondan sonra az mı dayak yemedik 😄😄
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÖyle birşey yapacak kadarda mal değildik malesef 😕
+1 yılHepsini hatirliyorummmm olsada yesekk nam namm😄😄😄
11 Yorumlaiyiki paylaştın eline sağlık hatırlanmaz mı eskiler :)
13 Yorumla
+1 yılTaso oynamaktan ellerim parçalanır, yara olurdu. bende yara bandı yapıştırır yine oynardım hey gidi hey
11 Yorumla
+1 yılilla duygulanalım diyemi yapıyonuz :) özledim o gnlerimi
11 YorumlaBen şunları çok seviyordum :) hatırlayan varsa tabii :D
https://i.hizliresim.com/XJrpL3.jpg01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen 90ların değil 2000li yılların çocuğu sayılırsın bunlarda o derece eski şeyler sayılmaz.
10 Yorumlaen alttakine çok güldüm bizim oralarda yaygın değildi ama
10 Yorumla
+1 yılLeblebi tozuu <3 Çok özledim be.
11 Yorumla
+1 yılbitek taso ve leblebi tozunu hatırladım..
11 Yorumla
+1 yılduygulanan çıksın kasıyor
13 Yorumla- +1 yıl
duygulanmakla ilgili bir espri yaptımda
+1 yılErkek olduğum halde o tokaları çok seviyodum. :D
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. aynen ne kadar güzeldi o günler :(
13 Yorumla
+1 yılDuygulandıım, ne kadar çabuk yaşlanıyoruz :(
11 Yorumla
+1 yılHatirlanmaz mi hic ah o günler 😢
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten 90'lı yıllar bir başka idi.
11 Yorumla Aile & Toplum konusunda 811 cevap paylaştı. Taso ve leblebi tozu, mutluluğun tarifi imkansız
17 YorumlaAile & Toplum konusunda 7,3b cevap paylaştı. Bunların hepsini gördüm ben
11 Yorumla
+1 yıl10 Sn Bakınca Boğuluyrsun :))
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. abi tasolarla bir cocuklugumu buyuttum ((:
11 YorumlaHahaha hatırlamam mı ya nasıl özledim o günleri
11 Yorumla
+1 yılevet. en alttaki leblebi tozumuydu :D
11 YorumlaNe guzeldi keske 90 larda kalsaydim
11 YorumlaMisket, Topaç, Boru, Cd Çalar Bunlar :D
13 Yorumla
+1 yılyaa
leblebi tozuuuu <311 Yorumlasulugöz sakızı tek gecerim
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı. Bir de yumiyum :(
21 Yorumla
+1 yılHepsini biliyorumda o en sondaki ne çozemedim 😄
11 Yorumla
+1 yıleksi göz yok mu
110 Yorumla- +1 yıl
ya yazık ona :)
- +1 yıl
o değilde şimdi tadı yok hiç birinin o zaman başka güzeldi
- +1 yıl
aynen ya o zaman ağzına attın mı gözünden yaş gelirdi o kadar ekşidi o :)
- +1 yıl
Birde 250 bin liralar vardı ilk okulda bilir misin 500 binin varsa kağıt zengin sayılırdın kantinden herşeyi almaya yeterdi 1 milyon liran varsa senden kralı yoktu o zaman para kıymetliydi şimdi aynı paraya sakız alamazsın
- +1 yıl
Bende alırdım ondan birde meynuz vardı 100 bin mi neydi baya ucuzdu paranın kıymeti vardı :)
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Heyt be ne oynardık şu tasoyu
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 733 cevap paylaştı.
+1 yılahaha aynen ha :D
11 Yorumla mino'yu çok çok severdim, ah 90'lar :)
11 Yorumla
+1 yılHakkatten cok guzeldi ya
10 Yorumla
+1 yılHatırlıyorum 😇😇
11 Yorumlaçok iyi yaa
11 Yorumla
+1 yılooo leblebi tozu alırım bir dal...
10 YorumlaMilenyum bebesiyim bunları bende biliyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




En İyi Cevaplar