Sarhoşken yaptıgınız kötü davranışlardan dolayı özür diler misiniz?

sarhoşken sanırsam yaptıgım birçok hata var
cünkü ben kendim de olmayınca cok kırıcı bir insan oluyorum..
ve hani bugün birisinden özür dilemem gerekli..

acaba o kişi bu özür dilememe NE SÖYLER bilemiyorum amma pişmanlıkta kötü birşey bea değilmi?

sarhoşken yaptıgınız kötü davranışlardan dolayı özür dilermisiniz?
Sarhoşken yaptıgınız kötü davranışlardan dolayı özür diler misiniz?
Cevapla