Mutsuzluğumu kimse bilmesin herkes güçlü görsün diyenlerden misiniz?
Yoksa mutsuzluğumu bilsinler ama mutluluğuma gölge etmesin diyenlerden mi?
Yoksa mutsuzluğumu bilsinler ama mutluluğuma gölge etmesin diyenlerden mi?
Zaten hakiki dost iyi günde çağrıldığında kötü günde çağırmadan gelendir.. onun için mutluluğunu paylaşırsan herkes çekemez ve seni mutsuz olman için ellerinden geleni yaparlar mutsuzluğunu paylaşırsanda yüzüne karşı üzülmüş gibi yaparlar içlerinden göbek atarlar bırak iç dünyanda kalsın kimseyle paylaşma seni tanıyan gerçek dostların zaten senin mutlu ya da mutsuz olduğunu anlar...
Kesinlikle katılıyorum
ne acını ne sevincini kimseyle paylaşma ailen hariç
Tabii bu da bir seçenek
Bence mutluluğunuda mutsuzluğunuda senin için özel olan insanlarla paylaşmalısın bunlar 5 kişide olabilir 100 kişide. Sadece değer bilsinler yeter.
Haklısın, ben biraz kapalı kutuyum
Yani bunlar hakkında bir genelleme yapamayız zaten elalemin ağzı torba değil ki büzesin ama en yakınında sevdiğin güvendiğin insanlar olursa duygularını dizginleştirme oluruna bırak istediğin gibi yaşa..
Cevap
2Cevap
bagana milletten ben kafam estigi gibi yaşarın
kimseyle paylaşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar