Arkadaşlar ben dun gece cantamı taksıde unuttum. cok onemlı seyler vardı ıcersınde napmalıyım?

dun 19.00 cıvarlarında esenyurttan merkezınden merkez taksı duragının ordan taksıye bındık annemle kırac ta derede ındık dogalgazın orada. aöma cantamı anem alıcaktı unuttu. cantamın ıcınde kımlıgım telefonum bırdfe param vardı bugun ıse baslıcaktım. lutfen gorenler haber versın. grıu yuvarlak sıyah askılı bır canta kımlık var cantada adım betül sayan. yanı sadcee kımlıgımı bulsam yeterlı lutfen yardım edın
Arkadaşlar ben dun gece cantamı taksıde unuttum. cok onemlı seyler vardı ıcersınde napmalıyım?
Cevapla