Kizlarda 17 yasindan sonra boy uzar mi?

Kardesimin boyu 1.54, arkadaslarinin yaninda kisa kaliyo ve çok uzuluyo. 12 yasinda adet oldu, ben sahsen pek uzayacagini sanmiyorum cunku ben şu an 20 yasindayim, boyum 1.58, 13 yasinda adet oldum. anne babada kisa zaten, anne 1.56 baba 1.68. ama be yinede bi sorayim dedi, uzama sansi var mi acaba? son zamanlarda çok takti kafasina, morali bozuk, derslerinide etkiliyo.
Kizlarda 17 yasindan sonra boy uzar mi?
Cevapla