Zor zamanımızda yanımızda olmayanlara ne demeliyiz?

Herkesin zor zamanları oluyordur. Bazı arkadaşlarımızda sadece iyi günlerde yanımızdadır fakat kötü günlerde sesleri çıkmaz bu ve bunun gibilere ne demeliyiz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Ne diyelim?
Güncellemeler
+1 yıl
güncelleme.
Zor zamanımızda yanımızda olmayanlara ne demeliyiz?
Cevapla