Titreye titreye yazıyorum. Kardeşim 16 yaşında, 99lu yani. Ergenliği atlattı, olgun düşünceli bir çocuk. Hayalleri de var. Ama bu notu buldum ve internette geçmişten bir şeyleri araştırdığını gördüm, ne yapıcam? İşte not:
"Öldüğümde cehenneme gitmek istiyorum. Çünkü aşağılık herifin biriyim, bunu söylemek zor değil.
Beyaz giyinmiş iyi insanlarla cennete gitmek mantıklı değil, ben uyuşturucu, sigara ve kızları seviyorum.
Tanrı muhtemelen beni kötü bir yere sokar, kızlar yok, sigara yok, uyuşturucu yok.
Tüm hayatım boyunca en kötü olarak görüldüm. Anneme yalan söyledim, babamdan nefret ettim.
Annemin 'keşke kürtajla aldırsaydım' dediğini biliyorum. Beni eski zamanlardaki gibi sevmiyor. Eğer öldüğümde, birisinin gözleri dolar mıydı, merak ediyorum. Beni saygısızlığım ve yalanlarım için affeder miydi? Tanrıya yemin ediyorum bileklerimi kesip bu saçmalığa son vermek istiyorum. Magnum'u kafama koyup tetiği çekmek. İntiharın aklımdan geçtiğine inanmıyorum. Buradan gitmek istiyorum. Yemin ederim ölümün beni çağırdığını hissediyorum. Acaba amcam gibi, kendimi asarak mı intihar etsem? Cenazedeki insanlar sanki beni seviyormuşcasına, özlüyormuşcasına öne çıkarlar. Konuşamıyorum. En yakın arkadaşımı ara, ve ona irademin zayıf olduğunu söyle. Herkesin yalanlarından bıktım, kızların sırf para için yanaşmasından, aslına bakarsak konuşmaktan da bıktım."
"Öldüğümde cehenneme gitmek istiyorum. Çünkü aşağılık herifin biriyim, bunu söylemek zor değil.
Beyaz giyinmiş iyi insanlarla cennete gitmek mantıklı değil, ben uyuşturucu, sigara ve kızları seviyorum.
Tanrı muhtemelen beni kötü bir yere sokar, kızlar yok, sigara yok, uyuşturucu yok.
Tüm hayatım boyunca en kötü olarak görüldüm. Anneme yalan söyledim, babamdan nefret ettim.
Annemin 'keşke kürtajla aldırsaydım' dediğini biliyorum. Beni eski zamanlardaki gibi sevmiyor. Eğer öldüğümde, birisinin gözleri dolar mıydı, merak ediyorum. Beni saygısızlığım ve yalanlarım için affeder miydi? Tanrıya yemin ediyorum bileklerimi kesip bu saçmalığa son vermek istiyorum. Magnum'u kafama koyup tetiği çekmek. İntiharın aklımdan geçtiğine inanmıyorum. Buradan gitmek istiyorum. Yemin ederim ölümün beni çağırdığını hissediyorum. Acaba amcam gibi, kendimi asarak mı intihar etsem? Cenazedeki insanlar sanki beni seviyormuşcasına, özlüyormuşcasına öne çıkarlar. Konuşamıyorum. En yakın arkadaşımı ara, ve ona irademin zayıf olduğunu söyle. Herkesin yalanlarından bıktım, kızların sırf para için yanaşmasından, aslına bakarsak konuşmaktan da bıktım."
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Kardeşim imanına bağlı birisidir.
Güncellemeler
+1 yıl
Ve uyuşturucu kullanmıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar