Kardeşim bir not saklamış, buldum, sanırım intihar notu, ne yapmalıyım nolur yardım edin?

Titreye titreye yazıyorum. Kardeşim 16 yaşında, 99lu yani. Ergenliği atlattı, olgun düşünceli bir çocuk. Hayalleri de var. Ama bu notu buldum ve internette geçmişten bir şeyleri araştırdığını gördüm, ne yapıcam? İşte not:
"Öldüğümde cehenneme gitmek istiyorum. Çünkü aşağılık herifin biriyim, bunu söylemek zor değil.
Beyaz giyinmiş iyi insanlarla cennete gitmek mantıklı değil, ben uyuşturucu, sigara ve kızları seviyorum.
Tanrı muhtemelen beni kötü bir yere sokar, kızlar yok, sigara yok, uyuşturucu yok.
Tüm hayatım boyunca en kötü olarak görüldüm. Anneme yalan söyledim, babamdan nefret ettim.
Annemin 'keşke kürtajla aldırsaydım' dediğini biliyorum. Beni eski zamanlardaki gibi sevmiyor. Eğer öldüğümde, birisinin gözleri dolar mıydı, merak ediyorum. Beni saygısızlığım ve yalanlarım için affeder miydi? Tanrıya yemin ediyorum bileklerimi kesip bu saçmalığa son vermek istiyorum. Magnum'u kafama koyup tetiği çekmek. İntiharın aklımdan geçtiğine inanmıyorum. Buradan gitmek istiyorum. Yemin ederim ölümün beni çağırdığını hissediyorum. Acaba amcam gibi, kendimi asarak mı intihar etsem? Cenazedeki insanlar sanki beni seviyormuşcasına, özlüyormuşcasına öne çıkarlar. Konuşamıyorum. En yakın arkadaşımı ara, ve ona irademin zayıf olduğunu söyle. Herkesin yalanlarından bıktım, kızların sırf para için yanaşmasından, aslına bakarsak konuşmaktan da bıktım."
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Kardeşim imanına bağlı birisidir.
Güncellemeler
+1 yıl
Ve uyuşturucu kullanmıyor.
Kardeşim bir not saklamış, buldum, sanırım intihar notu, ne yapmalıyım nolur yardım edin?
Cevapla