Sizin gözünüzde hemşireler bacak arasından mı ibaret?

Benim bölümüm hemşirelik ve hemşirelere geçmişten gelen çok yanlış bir bakış açısı var ve ben bunu hiç hoş karşılamıyorum bizler hastalara yardım etmek için yeri geldiğinde sırdaş arkadaş olabilen kişileriz ama erkekler özellikle hemşirelerin olumlu yaklaşımlarını başka yönlere çekiyorlar sevgilim böyle insanlar yüzünden hep biri birşey dedi mi şöyle oldu mu böyle oldu mu soruları içinde bu yanlış birşey biz erkeklerin ozel ihtiyaçlarını karşılayan kişiler değiliz sizde bana hak veriyor musunuz?
Sizin gözünüzde hemşireler bacak arasından mı ibaret?
Cevapla