
bu yani alt tarafı neden her gecen kız önce boydan bakıp oraya bakıp acıyarak bakar deli oldum mk

Sana öyle gelmiş olmasın? Acınacak bişey yok çünkü :/
ya yok farkediyorum farkettiriorlar yani önce boydan sonra dövmeye sonrada sargıya sargıya bakarken ama degisik bakıyorlar belli oluyo yani.
Ne deli oluyorsn mk merhametli olmakta mi suc
acıyarak bakılıcak birşey yok ortada.
Vay şerrolar asdas Eig var mı reyiz :D
Adamsın adam :D
Cevap
0Cevap
ben kıyamam derdim
hepsi o tarz bakıyor zaten bıktım :s benim bu hayatta en sevmedigim şey acınarak bakılmam.
iyi de bileğin alçıda falan değil niye acısınlar ki
bılmıyorum her gören ayy mayy yapıyor kızlar falan acıcam ama bilegim çok kötü acıyo dayanamıyorum. s
ayy derken içleri acıdığından ayy diyolardır acıdıklarından değil
nasıl biliyomusun önce boyuma sonra kolumun yarısı kaplı dövme ile ona sonra oraya bakıyorlar yani rahatsız edercesine sınavlarım var bide ama uyuz olmucakj gibi degil.
Aptal insan çok
he ya * once dövmeye sonra bana sonra da ona bakıyorlar ama anlıyorum yani acıyarak bakıyor mk ^^
😃😃😃😃
Kendine öyle geliyor
kendime öyle gelmiyor :D
kapat sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar