Muhabbet kuşum çok sinirli?

Merhaba. Yaklaşık 3 ay önce erkek muhabbet kuşu aldım. Aldıgımda 1.5 aylıktı. Çok kısa sürede elime alıştırdım ve 12. Günde kafesten saldıgımda omzuma veya elime konuyodu. Zamanla kafamada alıştı. Alıştıktan sonra omzundan indiremez oldum. İstesemde inmiyodu hatta ablam veya annem omzumdan alınca onlrdan uçup tekrar bana geliyodu. Muhabbet kuşuyla ilgili bilinmesi gereken herşeyi ilk aldıgım gün okumuştum. Ama şu an kuşum omzuma alınca uçuyor, kafese elimi sokturmuyo. Ve ne yapacagımı bilmiyorum. Kafese elimi sokunca kabarıp ısırıyo. Omzuma alınca kapının koluna konuyo ama şöyle bişey var kapının kolunda kendi yansımasını görebiliyo. Benim düşüncem kendini sürekli orda gördügü için oraya gidiyo ve bu yüzden asabileşti. Anneme sordugumda uçmanın keyfine vardıgı icin bize gelmedigini söylüyo. Acilen ne yapmam gerektigini söylermisiniz?
Muhabbet kuşum çok sinirli?
Cevapla