Ters çevrilse de yazılışı okunuşu demişmeyen 5 kelime söyler misiniz ama uydurma olmayacak manalı bir şey olacak ona göre 5 tane kelime söyleyin hadi :) :)

#pilavüstü #zorsordumbusefer :D :D

#pilavüstü #zorsordumbusefer :D :D

Al kazık çak karaya kayarak kaç kızakla.
Kaç ulan alçak.
Nine son işin o senin.
Takas çok ama koç sakat.
Zam arayana yaramaz.
bu neydi şimdi :D :D
29 Ekim 2015 07.00 Halen..
efendim abi
Nalan , küllük, Talat :) Biliyorum aklın bende :D
güzel nalan ismini çok severim :D
Oha Nalan kim beni aldatıyor musun yoksa çok ayıp :D
Sen beni aldatmışsın ben öçyle duydum hatunnn :D :D
Kim dedii yok öyle bir şey :D
kuşlar dedi aldatma keserim bak seni kadınn :D :D
Sende beni aldatma en sevdiği isim Nalan mış mış :D
Yusuf Hayaloğlu _Merhaba nalan dinlemeni önerim bana aşkın katlanacak seni seviyorum diyeceksin bak.)
Ay hadi dinleyeyim bari :) sende içinde Yağmur geçen şarkılar dinle :D
Tabi dinlerim ne romantik olur :D :D
ütü, kek, sos, asa, ata, efe, iki vs vs 😁
ahahah teşekkürler :D
Cevap
8Cevap
Ben sana komple cümle vereyim. Tersten okuyunca da aynı cümle oluyor
"Ey Edip Adana'da Pide Ye
3çüyüzde bunu yazmışsıınz :D
ben sana direk cümle yazayım olmaz mı?
cümle yazabiliyorsan olur :)
ey edip adanada pide ye. tersten okursan da aynısı çıkar
bunu yazan 4. kişisin :)
hadi ya tüh :D
başka varsa yaz :)
traş niçin şart :D:D
traş niçin şart derken :)
tersinden oku işteee
ahahah aynı :D :D
Anastas mum satsana. Cümle bile kurarım
vayyy :D :D
😎😎
Kavak
Kabak
Kapak
Kilik
Kazak 😄😄
Internet den çalıntı hep bunlar. -.-
Kilik nedir adaş açıklar mısın :D
anlamadım ama yinede tamam :
Neden
Niçin
Ses
Ada
Küçük
Ada çayı içesim geldi :(
Kabak
ABA
Ebe
Ece
Ses
Evet doğru teşekkürler :D
Ne demek :)
Çok şey istiyorsun -.-
yok ya çok şey istemiyorum :D
EY EDİP ADANADA PİDE YE.
bunu yazan üçüncü kişisiniz
Kulluk talat kayak kazak kelek
kelek yapan çok ama :D
Onların kapasitesidw bu yapacak bişi yok 😕
bu dünyada iki kelek şeyi sevemem
1-gelicem diyip gelmeyeni yarı yolda bırakanı
2-kelek kavun karpuzu :)
Çiftçinin hiçmi suçu yok 😊
Çift çi de şuçlu oda :D: D
KÜTÜK
KABAK
KEPEK
KEK
KAPAK
evet doğru teşekkürler
kazak
küçük
kabak
kavak
kepek
makam
evet doğru teşekkürler :D
Mum mesela. d
olabilir :D
ada efe sus ses sis
evet teşekkürler :D
küçük-küçük hep aynı
bu kardarcıkmı :D
ece
ada
efe
güzel isimler
ey edip adanada pide ye
güzel :)
Kabak, ece, kazak, kek ve kırık. Peace.
KAPAK
sadece kapak mı :D :D
Ebe-ece-efe-asa-ana
evet doğru teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar