Teşekkür ederim arkadaşlar..
damlalar verdi bakalım :)
teşekkür ederim tekrardan
Hassas göz yapısına sahipsin. Çok fazla tv, pc karşısında kalmamaya özen göstermelisin bence. Kaliteli kozmetik dışına drugstore markalara kaçmamalısın.
Ben de sendekinin daha hafif şekli vardı. Gözüme aldığım kozmetikte en iyisini tercih ediyorum.
Verilen merhemi kullanmadım. Kendiliğinden geçti. Umarım seninkide öyle olur.
Alerjinden de kaynaklanıyor olabilir. Bahar aylarinda gorulur genelde. Polenler, toz vs. gözlerin hassassa kanlanma yapabilir.
Sık sık başını kaldır çevreni incele..Pencereden dışarı göz at..En az 1 dak gözlerini ekrandan çek...Ve gözünü sık açıp kapat...
iyi bir göz doktoru bul fazla kimyasal madde kullanma belki bi şeye alerjin vardır git bi alerji testi yapsınlar
Cevap
6Cevap
Benim 5 aydir gecmiyor senin gozun gecti mi 3 kere doktora gittim damlalar ise yaramiyor kan topluyor gozumun icindeki damarlar cok kirmizilasti hala
makyaz dan uzak duracaksın ve genel olarak flitreli camlı gözlük kullanmak gerekiyor.
cay ile pansuman ii gelebilir
limon sık :D
uyumak ve dınlenmek
Hadi ya kıyamam.. .s
çaylan masaj
düzenli uyku oluştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar