Browniyi yedikten sonra kağıdını da çiğneyip tükürenler var mı?

ehehhe ben varım, çok iyi oldu çok da güzel oldu :D
Browniyi yedikten sonra kağıdını da çiğneyip tükürenler var mı?
Cevapla