Bu aksam bir konferansa gitmistim, cikista otoparkta arabama dogru yururken birisi gulumsedi ve goz kirpti, tabi kosar adimlarla arabama gittim.
Sizce neden goz kirpmistir?
Sizce neden goz kirpmistir?
göz kırpmakta ne var ya bundan mı korktun sen aaa hiç yakıştıramadım sen o adamın ne hayalleri vardı biliyor musun pembe panjurlu evler çiçek bahçeleri iki minik ufaklık bak işte kaçtın şimdi bunlara ne olacak :(
Bak kac gun oldu hala yas tutuyorum :((
Bilemiyorum pembe pancura takildi kafam :((
Sana yorum yapmiş uzaktan hoşsun demiş resmen ;)
Rica ederim :)
İyi düşünmek gerekirse hoşlanmıştır :)
Kötü düşünürsek ki yüksek ihtimal bu sapıktır :)
Gördü seni, göz kırpacak tabi :)))
Simdi canim Turkiye'de aliskinim ama bu adam yabanciydi, rahat konusurlar genelde, boyle goz kirpmasi sasirtti biraz :))
Rica ederim melegim <3
Cevap
12Cevap
bende 16 yaşındaydım bir tane kızla göz göze geldik o kadar tatlıydı ki o kadar güzeldi ki yanında da arkadaşları vardı göz kırptım bir çığlık sesleri kıyamet koptu orda benimde bir arkadaşım vardı dedim kanka bunlar deli bence koşarak uzaklaşalım dedim güldük geçtik =D =D
Senin görüntüne hasta olmuş olasılığını hatırlatmaya geldim
Bizim sirkette bir kiz var o da kirpiyor kac kere uyardim Demet yanlis anlicaklar diye huyum bu diyor
allah alah ammada fesatsınız.. adamın tiki var tiki :)
Senden bu soruyu beklemezdim
O anda baskasi olsa ona goz kirpardi
Ohoo çok onlardan yaşadığım yerde :/
Tiki vardir. Ustune alinma.
Sorsan çapkındır sempatik kaçacağını sanmıştır
Abayı yakmıştır sana hocam. :D
Selam demenin başka çeşidi. :))
Kim sana göz kırpıyo ya kim o :@
ona ilgin olduğunu düşünmüştür sinyal çakmıştır :D
Büyük aşkınızdan 😑😂😂
Koskoca guru olmusun patlataydin suratina iki tane
Otobus parasi yoktu belii atabilirmisin dedi
Kur yapmak istemiştir.
Ne var yani göz kırptıysak 😊yemedik ya
Hoslasmis senden çocuk
Türk kızı işte niyeti ne olabilir sence 😂
Çünkü Abaza
Nedeni belli gayet
tiki vardır belki :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar