15-16 yaşındaki kızların bu azgınlığı nedir (istisnalar kaideyi bozmaz)?

Erkek arkadaşımla bir gün bir yarışma programına katıldık ve çok sevildik. benim sosyal medya hesabım yok çünkü saçma geliyo oralar bana. yani birileri resmimi beğendiğinde egolarım hop hop olmuyo ya da millete niye özelimi açayım diyorum. bir de sevdiğim kişiler zaten yanımda gerek yok ilkokul arkadaşıma diyorum ve açmıyorum. bunun da faydasını gördüm. erkek arkadaşımınsa face ve istagramı var. ama şifrelerini bende biliyorum tabi. hep 15-16 yaşındaki kızlar yazıyo sulanıyo erkek arkadaşıma. ve sinsi sinsi yaklaşmaya çalışanlar oluyo mesela diyo ki xxxx ablaya da selamımı söyleyin olur mu arkadaş olabilir miyiz numaranız falan işte bişeyler bişeyler. sizi çok sevdik xxx abi sen çok yakışlıksın gerçekten falan hep böyle. bana da bir kaç güzel şey söyleyip erkek arkadaşıma yavşamalar falan. ah yavrum yaa diyorum hepsine. bunlar üniversiteye falan gelince nolur onu düşünüyorum. yani kızların bu denli ahlaki bozukluluğa gitmesi beni ciddi anlamda düşündürüyor. bu anne babalar nerde nasıl yanlışlar yaptılar ki bunlar böyle oldu. lise çağındaki çocuklar spora gidip vücut geliştiriyorlar toz moz kullanıyorlar. kızlar şimdiden kadınsı olmuşlar bile. okul etekleri mini falan. güzel olmak kısa giymek ya da makyaj yapmak olmamalı. ben üzülüyorum cidden çok üzülüyorum. kızlar ucuzlaşıyor. bir erkeğin peşinde on kız. eskiden tam tersi olurdu. ve yani kızlar o erkeklere yaranmak için yarışıyo neler neler yapıyo. ya bırakın da erkekler sizin için uğraşsın. ya da kimse kimse için uğraşmasın. medeni bir şekilde karşılıklı yaşansın her şey. her şeyin bir dozu vardır ya hani. o dozu aştık gibi geliyor. sizler bu konuda neler düşünüyorsunuz?
15-16 yaşındaki kızların bu azgınlığı nedir (istisnalar kaideyi bozmaz)?
Cevapla