Aşağıdaki sözünü ettiğim olayda benim suçum var mı?

Arkadaşlar ben bir devlet lisesinde Türk dili ve edebiyatı öğretmeniyim. Dün dil ve anlatım dersine girdiğim 11. sınıflarda bir öğrencim derse sürekli gürültü yapıyordu ve ben de artık dayanamadığımdan onu sert bir dille ikaz ettim. Bu ikazın ardından bu öğrencim bana bağırıp saygısızlık yaptı. Bunu üzerine ben de ağlayarak sınıftan çıktım ve okul bahçesine gittim. Yaklaşık yarım saat sonra müdür yardımcısı telefonla beni arayıp sınıfta neden olmadığını ve iki öğrencinin kavga ettiğini, söyledi. Bu telefon görüşmesinden sonra sınıfa koştum. Sınıfa gittiğimde kavga eden öğrencilerden biri bana saygısızlık yapan, beni ağlatan öğrencimdi. Sınıftaki erkek öğrencilerimden biri bu öğrenciyi bana saygısızlık yaptığı için çok kötü şekilde dövmüş. Bana saygısızlık yapan bu öğrencimin yüzü, gözü mosmor olmuş, kaşı yarılmış. Bana kaygısızlık yapan ve dayak yiyen bu öğrenci müdür yardımcısının oğlu. Beni koruyan öğrencime onu dövdüğü için disiplin cezası vermeyi düşünüyorlar. Ayrıca dayak yiyen bu öğrenci kendisini döven arkadaşını adam toplayıp dövdüreceğini söylüyor.

Öğrencim beni korumak isterken disipliklik oldu ve adam toplanarak dövülmekle tehdit ediliyor. Ben ise bu durumdan dolayı kendimi suçluyorum ve büyük bir vicdan azabı çekiyorum. Ağlayıp sınıftan çıkarak duygularımla hareket etmek yerine aklımla hareket edip sınıfta dursaydım belki de kavga etmeyeceklerdi. Öğrencimin başına bir şey gelmesin. O daha on altı yaşında, gencecik, oldukça yakışıklı bir çocuk. Tek amacı beni korumaktı.
Aşağıdaki sözünü ettiğim olayda benim suçum var mı?
Cevapla