O hindistanın gülü
masum bakışlarıyla gönüllere taht kuran aishwarya rai





masum bakışlarıyla gönüllere taht kuran aishwarya rai










rumberanetwork105.com/.../...-film-on-1000x0-3.jpg
medias.myfrenchfilmfestival.com/.../...n-dunst.jpg
www.backgroundwallpapershd.com/...allpaper-hd.html
Bu ne yaaa iğrenç
Komik değil bence
Öğğğ
şu sayfanın sağındaki öykü çelik denen kıza benziyor
Tamam anladık güzel. Şu kadının fotoğrafını paylaşmayan türk kızı kaldı mı?
Kiskanclik diceniz ama normal yani degisik bisey yok
Cevap
27Cevap
Neye göre? Bence değil :) Milyonlarca kız var ama ünlü olmadığı için bilinmiyor :)
Sürekli bu kadının fotoğrafları dönüyor sitede bu aralar. Tamam güzel kadın da artık sıktı. :/
Nedense bana guzel gelmiyo ya cekici degil bence evet gozleri guzel ama cok daha guzel kadinlar var abartili biseyi yok bence
mislümansa anamı babamı görücü yollayım ben buna yaa
o insansa ben degilim kendimi infilak ediyorum elveda :)
yolda gördügüm kızları buna benzetiyorum artık gece gündüz görmekten
Yeter artık nefret ettim şu kadındaaaaaan :/ :/ @Bilal1153_ dimi :D
Aynen ya. Para mı veriyor buna reklamımı yap diye 😂
l*n bu kadınsa ben neyim 😂
Ömrümün geri kalanı 😍😘
sevdiğim kadının güülüşü daha güzel gelir gözüme bu değil
Çok güzel değil. Bana öyle gelmedi en azından. Abarttığını düşünüyorum.
güzel olabilir ama benim türk kadınımdan hiç bir zaman güzel diyiller
Kiz sen kadina niye makeup uygulamasi kullandin 😂son resimde daha bir belli
Ne uygulaması o ne be
Netten buldum bunları ben
Guzel kiz masallahi var.
O kadar makyajı bana yapıp lens takınca bende böyle oluyom :D
Makyajsız nedir? Önemli olan o
Yav saçmalık makyaj olan güzelliği belirginleştirmektir
Yoksa bütün vs melekleride makyajsız b*k gibi
Gözleri savaş çıkartır :)
O kadar da güzel degil
Bizimde kanlı gözlerimiz var ama
Nedemek o
Güzelmiş ama burnu çirkin
Burnu eskiden güzeldi zamanla uzadı sanki
Yok bence o kadar abartı bir etkileyiciliği yok
yeter artık ya bugun en az 5 kere soruldu bu
bu karıyı görmekten gına geldi..
Gerçek mi bu gözler woahh
güzel gerekten ama bundan güzel gözlüde var
Daha güzel gülüşü olan kadın tanıdım.
Tanimasakta masallah diyelim
Son fotoda kuzenimi gördüm sanki :D
Evet güzel ama en değil abartmayın.
bende 1 ton boya badana yapsam ne bileyim dolgu molgu bende prenses olurum :)
Hı hı
Ayrıca bu kadın doğalda güzel ve burada estetik yok canım
Başka birisini bekliyordum :-)
Harbiden güzel kadın
ghajini başrol kızı daha çok beğeniyorum
Kainat güzeli :)
Berbat. Öff.
Hakkaten güzelmiş.
sen daha guzelsın.
Aman tanrım didim
beğenmedim puanım 3
boya kutusuna dönmüş
Miranda Kerr 'i görmedin galiba
Gözler? Miranda? Saçma
Küçücük sıradan gözleri var
Dünyanın en güzel gözlü kadınları arasında 1. Sırada bu kadın
Herkes onun gözlerini konuşuyor neyin kafasındasın
Kadın dünyanın en güzeli seçildi
Bunlar hala boş boş konuşsunlar he yav he
Kıskançlık işte
Kendin çirkinsin diye yapma bence böyle
Kendi durumunun komikliğinin farkında olmanda güzel aslında
Seni aynadaki öcüyle başbaşa bırakim :D
O beğenmediğin kadın sana 100000000000000000000000... Basar.
Güzel kadın 👏
Bunu alın burdan.
Yeter laaağğynn
bana çekici gelmedi.
makyajjjjjjjjjjjj
Sokakta yürüyen kızda bile var
Neyin kafası
guluş bile makyaj onu dıyomm
Hııı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar