Kızlar ben sarışınım diye benimle takılmıyorlar?

Bana diyorlar ki sınıfımızdaki kızlar gözlerini pörtletiyorlar ve "sarışınlardan nefret ederiz"diyorlar. Kızlar beni dışlıyor ama erkekler çok fazla ilgileniyor bende yalnız takılmamak için erkeklerle takılıyorum ama ciddi anlamda erkekler ahlakımı bozuyorlar. Ne yapayım moralim bozuldu sarışınım diye neden dışlıyorlar beni anlamıyorum?
Kızlar ben sarışınım diye benimle takılmıyorlar?
Cevapla