Benim yaşadığımı yaşayan varmı ? özeniyor ve bana benzemeye çalışıyor hatta benzedi!

Bundan 1 sene öncesine kadar tamamen çok zıt yapıya sahip olan iş arkadaşım , şu an benim kopyam oldu. Gülüşü , giyimi , tavırları , hatta yediği içtiği herşeye kadar tıpkı ben! aynı ben gibi giyiniyor ben gibi konuşuyor çayını bile artık şekersiz içiyor ben gibi gülüyor tepkileri benim kullandığım kelimeler bile aynı.. Böyle şeyleri kompleks yapan biri hiç değilim çünkü ilk zamanlar dahada destek oldum kenedeni değiştirmesinden ama boynuz kulağı geçti , hareketleri şuan öyleki hatta bir kibirli bana karşı... suratını dahi göresim gelmiyor.. bana akıl verin napayım ben bunu?
Benim yaşadığımı yaşayan varmı ? özeniyor ve bana benzemeye çalışıyor hatta benzedi!
Cevapla