Arkadaşlar insanların bakmasından rahatsız oluyorum cok ciddi bir sorun var?

Yolda yürürken bir yere giderken vs gözlerine bakamıyorum kımsenin kızlar bakıncada gülerler dalga geçerler sanıyorum özgüvenim tamamen bitti bu yıl ve böyle şaşkın gibi hareketler yapmama neden oluyor bu sırf bu yüzden metro kullanamıyorum ınsanlar bana bakınca terliyorum çekiniyorum kendimi de begenmiyorum kafayı yicem artık dayanamıyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
bu daha bir olay bir çok şey var tek başımaysam telefonla konuşmadan asla yolda yürüyemem birileri bakıyor mu diye sağa sola bakarım ki sanki herkes bana bakıyor gibi vs o kadar cok şey var ki yaptıgım böyle
Arkadaşlar insanların bakmasından rahatsız oluyorum cok ciddi bir sorun var?
Cevapla