Kürdistan kurulsun ve kürt kardeşler gitsin diyorum. ya siz?

kürtler millet olduğunu savunuyor. ne kadar kardeşiz deselerde Türk devletini ve bizi sevmediklerini biliyoruz.
Ben seviyorum diyen kürt çıkacaktır şimdi ama bir senin sevmenle olmuyor be kardeşim!!!
Bence içimizde düşman beslemektense ırak bölgesinde onlara bir devlet kurduralım ve komşu olalım.
Belki o zaman Azerbaycan gibi dostta oluruz.
siz ne düşünüyorsunuz.

Kürdistan kurulsun ve kürt kardeşler gitsin diyorum. ya siz?
Cevapla