Her şeye gülmek, komik olan tarafı görmek (sınırı aşmadan) suç mu?

Selam arkadaşlar ben gülmeye seven biriyim, başıma ne gelirse gelsin gülerek karşılar sürekli "vardır bir hayır" diyen taraf oluyorum. Çevrem bana sürekli "çok rahatsın az endişelen" diyerek başımın etini yiyor. Yanlış mı yapıyorum bilemedim illa her şeyi dert etmem mi lazım¿
Her şeye gülmek, komik olan tarafı görmek (sınırı aşmadan) suç mu?
Cevapla