
Zaten erkekler ne yaparsa yapsin kadinlar mutlu olmayi bilmez evet...

Valla bizde öyle olmaz kadın sadece pişecek etleri hazırlar bide yemekten sonra bulaşık yıkar zaten onuda bizde makine yıkar makineyede beraber doldururuz. Onun haricinde tabak felan koyar masaya ben eti pişirrim mangalda patlıcan biber soğan közlerim salatayı kendim yaparım. Etin pişip pişmediğini kontrol ederim. Mangalı söndürür temizler yerine kaldırırım. Bira felan olmaz bizde kola da olmaz meyve suyu olur tercihim karışık nektar :)
Ya hadi oradan ırkçı faşist kemalist izmirli kızı. Türk olmak üstün olmak yeterdir diye söz paylaşan bir insandan ne kadar orjinal, objektif ve analitik bir yaklaşım beklenir ki zaten
Birilerinin kuyruguna basmisiz😐 Ayrica ben Antalyaliyim.
antalya da aynı b*k :D neyse git biraz zihinsel egzeersizler yap ta mangalcının karısı olma
Sensin b*k
Birçok defa mangal yaptım demek ki ondan çok kolay geldi😀 mangalı direk bayanlar yapsın zaten hiç gerek yok altı üstü bir ateş yakıyorlar onuda biz yaparız
Cevap
25Cevap
Hayır ama şöyle düşün!!! Sen 4 5 erkek toplanıp mangala giderken gördün dimi? Ama 4 5 kadın toplanıp hadi mangala gidelim derken gördünmü? Biz bekarız ve hepsini biz yapıyoruz ama bekar kızlar mangala gitmediği için hiç birini yapmıyor. Bide böyle düşün :D
Yanlis erkek :: 1 2 3 4 5 7 8 9 10 12 14 15 22 23 24 :D sonu güzelmiş.
Kadinlarda :::: 6 11 13 16 17 18 19 20 21
Yani ben kendime göre yaptim :D
Ben mutfak konusunda bilgili temiz ve becerikli biriyim sol taraf beni temsil etmiyor
gerçekte olan:erkek bütün mangal işini yapar kadın sadece domates dograr
Erkeklerde 1. 15. 23. ve 24. hariç gerisini yaparım. Kadın kısmındakılerınınde hepsini yaparım. Çünkü ben bir Aşcıyım. Yemegı yaparım, batırdıgım yerı temızlerım.
Hahaha çok doğru ama ben mangal yaparken herşeyi ben hazırlarım. Ama herşeyi...
Biz mangal ateşi yakmak erkek işi dedik, başka bişey mi dedik? (öyle kıvırayım dedim)
mangal erkek işi demiyoruz kim iyi yaparsa o yapsın mangalı sen burada baya bir saçmalamışsın
Ben durucam karimi markete kasaba gondericem oyle mi?
Bu paylasim erkegin mangal yakis sekli birgun misafirim ol da adamin mangal yakisini gor
şahsen segilimle piknige gittigimizde mangalın tüm işlerini ben yaparım
markete göndermem geçerken araba ile alırız
sadece salata ve masayı hazırlar
Erkek düşmanı Bir kadın tarafından yazıldığı nereden belli
Kesinlikle yanlış bizde kadın salata yapar sofra kurar ızgarayı yıkar diğerleri hepsi benim işim kadına o kadar iş yeter
üstüne gelsin bide masaj yapsın ya off ne güzel olur
3,4,5 erkeklere gecmelı :)
Birde bu yazıya inanan kadın topluluğu var
Yazık
bizi sen niye eziyorsun maksatın ne söylermisin :D
Gicik oluyom
Erkekler ölsün, rahatlarsınız..
Emin ol rahatlariz
Çok güzel bir paylaşım :D
2,3,4,5,8 erkek tarafına kaymalı
alışverişi erkek yapıyor la yalan
mangalı yakmak ve pişirmekte büyük beceridir ama
hahaha biz de kocamla boyleyiz :)
Doğru valla :D
Kardeslerimden biliyorum :))
Abartı ya
Abartıyorsun :D
Güzel yazı
Bu çok iyiymiş ya
yalan
Ahahahqh harika! 😅
haklısın
güzel :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar