Allah arapça, rab ibranice, mevla farsça, Tanrı ise Türkçe. Neden Tanrı demek günah olsun?

Nedir Tanrı aşkına bu yobazlık ibranice rab dersiniz bir şey olmaz farsça mevla dersiniz sıkıntı yol Tanrı deyince mi günah ve yanlış oluyor?
Allah arapça, rab ibranice, mevla farsça, Tanrı ise Türkçe. Neden Tanrı demek günah olsun?
Cevapla