Kızlar, Dışarda çok sessizim evde ağzima gelen her lafı sayıyorum?

Ben çok sessiz ve pısırıkım. Mesela kimse bişey söyleyince öyle donup kalıyorum kendimi ezdiriyorum. Aklıma söyleyecek bişey gelmiyor. Evde tam tersi. Evde konuşkan'ım. Hiç altta kalmam. Şimdi'de yeni okula başlicam. Lise 3'e. Ne yapıcağımı bilmiyorum. Çok utangaçım ve ilk gün nasıl davranacağımı, kendimi nasıl tanıtacağımı bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun?
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl arkadaş edinecem?
Kızlar, Dışarda çok sessizim evde ağzima gelen her lafı sayıyorum?
Cevapla