Çok makyaj yapan kadınlar daha mı çekici?

boya küpüne girip çıkan kadınlar ya da ısrarla sarışın olmaya çalışan kadınlar daha mı çekici geliyor. doğallık artık neden bukadar önemsiz. fikri olan varmı?
Çok makyaj yapan kadınlar daha mı çekici?
Cevapla