Ailem gay olduğumu öğrendi, şimdi ne olacak?

Babam facebooktan mesajlarıma girip arkadaşımla bu konuyu konuştuğumu gördü. Çok şiddetli kavga ettik. Şuanda çevremdeki insanlardan etkilendiğimi ve bu yolu 'seçtiğimi' düşünüyor. Beni tedavi ettirmek için psikoloğa götürdüler. Psikolog bana bunun doğuştan gelen bir şey olduğunu ve bu bir hastalık olmadığı için tedavisi de olmadığını söyledi.

Psikolog aileme çevreden etkilenmediğimi ve doğuştan eşcinsel olduğumu söylediğinde, ailem beni muhtemelen evlatlıktan reddedecek. Zaten daha önce de demişti "böyle bir düşüncen varsa bu evde yaşayamazsın" diye. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sizce hiçbir baba ve anne, evladından bu nedenle vazgeçebilir mi? Ben onları seviyorum, tek isteğim onların da beni sevmesi. Beni zaten seviyorlardı. Şimdi bütün bu sevgi sadece eşcinsel olduğum için yok mu olacak?
Güncellemeler
+1 yıl
Not: nefret içerikli cevap verecekseniz, hiç vermeyin.
Ailem gay olduğumu öğrendi, şimdi ne olacak?
Cevapla