Babam facebooktan mesajlarıma girip arkadaşımla bu konuyu konuştuğumu gördü. Çok şiddetli kavga ettik. Şuanda çevremdeki insanlardan etkilendiğimi ve bu yolu 'seçtiğimi' düşünüyor. Beni tedavi ettirmek için psikoloğa götürdüler. Psikolog bana bunun doğuştan gelen bir şey olduğunu ve bu bir hastalık olmadığı için tedavisi de olmadığını söyledi.
Psikolog aileme çevreden etkilenmediğimi ve doğuştan eşcinsel olduğumu söylediğinde, ailem beni muhtemelen evlatlıktan reddedecek. Zaten daha önce de demişti "böyle bir düşüncen varsa bu evde yaşayamazsın" diye. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sizce hiçbir baba ve anne, evladından bu nedenle vazgeçebilir mi? Ben onları seviyorum, tek isteğim onların da beni sevmesi. Beni zaten seviyorlardı. Şimdi bütün bu sevgi sadece eşcinsel olduğum için yok mu olacak?
Psikolog aileme çevreden etkilenmediğimi ve doğuştan eşcinsel olduğumu söylediğinde, ailem beni muhtemelen evlatlıktan reddedecek. Zaten daha önce de demişti "böyle bir düşüncen varsa bu evde yaşayamazsın" diye. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sizce hiçbir baba ve anne, evladından bu nedenle vazgeçebilir mi? Ben onları seviyorum, tek isteğim onların da beni sevmesi. Beni zaten seviyorlardı. Şimdi bütün bu sevgi sadece eşcinsel olduğum için yok mu olacak?
Güncellemeler
+1 yıl
Not: nefret içerikli cevap verecekseniz, hiç vermeyin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar