Kapalıyım açılmak istiyorum sizce aileme güzel bir dille nasıl açıklayabilirim?

Nerdeyse 2 buçuk yıldan beri kapalıyım. Arkadaşlarımla beraber bir heves kapandık sonra hepsi teker teker açılmaya başladı ben bir türlü cesaret edip açılamadım. Arkadaşlarımın hepsi açık beraber biyere gidince yanlarında tek kapalı ben oluyorum bu da bana kötü hissettiriyor. Anneme bir türlü cesaret edip söyleyemiyorum. Sizce nasıl bir şekilde anlatmalıyım? İçimde iman sevgim var ama bir türlü kapalı kalmak gelmiyor içimden.
Kapalıyım açılmak istiyorum sizce aileme güzel bir dille nasıl açıklayabilirim?
Cevapla