Öncelikle Allah kimseyi hasta ya da hasta yakını olarak hastaneye düşürmesin diyorum.
Hastanede daha önce bulunmuşsunuzdur mutlaka. Hemşirelerle de iletişim kurmuşsunuzdur doğal olarak. Peki ya sizce yeni nesil hemşireler mi daha iyi, yoksa eski nesil hemşireler mi? Sizce hangileri daha merhametli ve işini daha iyi yapıyor?
Ben, yeni neslin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Daha hevesli ve daha saygılılar bence hasta ve yakınlarına karşı. Ben de stj. hemşireyim. Kendimden memnunum yani. 😃😃😇
Hastanede daha önce bulunmuşsunuzdur mutlaka. Hemşirelerle de iletişim kurmuşsunuzdur doğal olarak. Peki ya sizce yeni nesil hemşireler mi daha iyi, yoksa eski nesil hemşireler mi? Sizce hangileri daha merhametli ve işini daha iyi yapıyor?
Ben, yeni neslin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Daha hevesli ve daha saygılılar bence hasta ve yakınlarına karşı. Ben de stj. hemşireyim. Kendimden memnunum yani. 😃😃😇
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar