Sizce yeni yetişen hemşireler mi daha iyi, eski hemşireler mi daha iyi?

Öncelikle Allah kimseyi hasta ya da hasta yakını olarak hastaneye düşürmesin diyorum.

Hastanede daha önce bulunmuşsunuzdur mutlaka. Hemşirelerle de iletişim kurmuşsunuzdur doğal olarak. Peki ya sizce yeni nesil hemşireler mi daha iyi, yoksa eski nesil hemşireler mi? Sizce hangileri daha merhametli ve işini daha iyi yapıyor?

Ben, yeni neslin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Daha hevesli ve daha saygılılar bence hasta ve yakınlarına karşı. Ben de stj. hemşireyim. Kendimden memnunum yani. 😃😃😇
Sizce yeni yetişen hemşireler mi daha iyi, eski hemşireler mi daha iyi?
Cevapla