Anneme niye annecim, bitanem falan diyemiyorum ben?

Halbuki babama babișko, babacım, babișkoların babișkosu gibi cümleler kurabilirken anneme böyle sevgi sözcükleri kuramıyorum alınıyo kadın napıcam 😔neden diyemiyorum?
Anneme niye annecim, bitanem falan diyemiyorum ben?
Cevapla