En iyi arkadaşım artık başkasıyla en iyi arkadaş olmaya başladı?

Bir senedir en iyi arkadaşım olan X, son günlerde okul yaz tatilinde tanıştığımız başka bir kızlar (Q) daha yakın. O varken beni görmezden geliyor. Ben öyle sarılmalı canımlı arkadaşlıkları sevmiyorum, biraz daha sert bir karakterim var ama o ikisi öyle işte. Başka arkadaşları olabilir tabii ki ama beni satmasını gerektirmez. Bugün de kulüp seçimlerinde onun 'kestiği' kişinin kulübüne onunla gitmek yerine başka bir kulüp seçmek istediğim için benle kavga etti ve Q'ya birlikte z kulübüne gidelim falan demeye başladı. Bizim arkadaş grubumuz yaklaşık 10 kişi ve bz ikimiz sonradan katıldık. yarın ben o 10 kişiyle o varken nasıl otururum? demin mesajdan kavga ettik.
En iyi arkadaşım artık başkasıyla en iyi arkadaş olmaya başladı?
Cevapla