Neden telefonla konuşurken hep yürümeye veya başka bişeyle meşgul olmaya çalışırız?

Mantıklı bir açıklaması olan?
kendine mesgul insan susu vermek isteyenler tarafindan gerceklestirilen eylemdir. bir yandan telefonla gorusuyorum; bir yandan onumdeki kagitlari imzaliyorum...
Neden telefonla konuşurken hep yürümeye veya başka bişeyle meşgul olmaya çalışırız?
Cevapla