Arkadaşlar erkek kardeşimin okulda hiç bir arkadaşı yok?

bu durum beni çok üzüyor ne yapmalıyım? Onunla konuşuyorum çekinmemesini söylüyorum ama bir faydası yok kimse benimle arkadaşlık kurmak veya oynamak istemiyor diyor. Bunu öğretmeniylede konuştum ve doğruladı. Oynamak istemiyolar yani gerçekten. Komşu çocuklarıyla o kadar iyi anlaşan bir çocuk oysa. Akşam 8de evde olur okul çıkışından sonra. Yani aslında seviliyor ama okulda bambaşka :( ne yapmamı önerirsiniz? Kardeşim 8 yaşında.
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu fikri olan?
Arkadaşlar erkek kardeşimin okulda hiç bir arkadaşı yok?
Cevapla