Senin gibi delikanlılar var ya sözde. Çıkıp sağ solda şunlardan bahsetsenize misal örnek gel caminin önüne dalga geç Kahveye gelsene mesela orada geçsene.
Senin annenin çarsaflı olmacağını bilerek mi seçtin onu? Hayır. Öyle bir iraden yok çünkü.
Hani dini geçtim. Beynin küçük çünkü sen insanları giyimine göre yargılıyorsun. Dediğim Allah cc sana hidayet versin.
Ha yaradan vermezse zaten ben sana söyleyeyim bu kafayla gidersen. 1. O çarsaflılar senden tek tek hak talep edecek. Olmayan imanını isteyebilir senden biri. 2. Cehennemde azabı tadarken hala gülebilicek misin.
EMin ol senin dahi yanmanı istemiyorum. Ama bu kafayla gidersen zor..
ben delikanlı değilim bir kere İNSANIM.. caminin önünden geçerken canım çekerse namaz kılmaya giderim canım istersede elimde alkol şişesiyle geçerim asdasd kimsenin ibadetiyle dalga geçmem o konuda iki kere düşün bence..
kahveye giderim aynı zaamanda cafe'yede giderim fikrimi istediğim gibi söyleyebiliyorum.. mesela Mersin'de gönül Kahvesi gibi Cafe mesela bizim köşede ki kahvehane gibi..
üçüncüsü ben giyime göre yargılamadım sorumda bu tip bayan istiyorum dedim..
Senin yaptığı veya yapmadığın ibadet hakkında ben dalga geçtim mi? Hayır.
Fikrini istediğin gibi söylersin buna kimse karışamaz. Bende karşıt fikrimi istediğim söylerim bunada kimse karışamaz.
Seni ne dinsizlikle suçladım ne ateizimle. Müslüman veya başka bir inanacı sahip olup olmadığını bilmiyorum çünkü.
Ama müminsende diyerek sözleri sana söyledim. Yaptığın hoş değil. Buda benim fikrim söylediklerinde senin fikrin.
Eğer yaradana inanıyorsan kardeşim , sence bu söylediklerine hesap vermeyecek misin? Vericeksin. Örnek tüm o çarsaflı insanlar senden hak talep ettiğinde ne yapacaksın? Müminsen hele ki. Senden biri kalkıp imanını isterse ne yapcaksın...
Düşünmesi dahi kötü.
Bu dediklerimi kötü algılama. Sadece düşüncelerinin kötü olduğunu söylüyorum. Senin verceğin hesap zaten beni ilgilendirmez.
Ama ben bir mümin olarak seni sadece uyardım. Bir nevi görevim bu.
beni yanılarak konuşuyorsunuz.. ama şunu unutmayın ki.. kimin ne olacağı hiç belli olmaz.. hele ki direk insanı yargılayanların.. (müminleri düşünenler hariç)...
En İyi Cevaplar