ve sizce gerçekten karadeniz inadı diye diye bişey var mı :D
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılas-la is-te-mem karadeniz erkeği bencildir tembeldir sorumluluktan kaçar egosu fazladır kadınını küçümser ama oldu da kadın ondan daha güçlü makam mevki sahibiyse eyvahh!! yapmadığını bırakmaz kabadır aklının yetmediği sorunları kaba kuvvetle çözmeye çalışır erkek çocuk ister kız olursa ilgilenmez ve evet kesinlikle inatçıdır ama keşke gerçekten haklı olduğu bir konuda inat yapsa en saçma şeyler üzerinden saçma sapan inat yaparlar bütün bunları nerden biliyosun dersen ben bir karadeniz kadınıyım karadenizde bulunmadığım şehir yoktur karadenizli erkekler bu şekilde genellememe kızabilirler şimdi bazıları bu davranışları törpüleyebilir ya da üzerine artı bişeyler katabilir ama özünde hepsi bu şekildedir valla ben kendim için bana uzak allaha yakın olsunlar diyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılbence abartmışsın bizde karadenizliyiz. odunlar evet ama kadınları küçümseme azme vs o ancak cahil kişilerde olurki bunu karadeniz diye sınırlamamalısın bence. çevremde çok var öyle olupta güya egeli olan vs
- +1 yıl
valla bizim ailenin kadınları hep güçlü oldukları için erkekleri tarafından ezilmeye ve baskı altında tutulmaya çalışıldı
Soran+1 yılhmm bilemiycem değişir o kişiden kişiye
Soran+1 yılkz attalos un görüşüne bak etiket yapamıyom :D
En İyi Cevaplar
+1 yılKaradenizliyim. bir kere erkeği inat. Ama kadını daha inat ve erkekten daha iş bitiriciler onlarda naz niyaz pek olmaz cabbar kadınlardır. Özellikle erkeğinin soğuk esprileri vardır çoğu zaman yaptığı espriyi kendi dahi anlamaz. Yabancı anlayışı pek yoktur. Eğer evde yemekteysen ve biri geliyorsa kimsin nesin sormaz alır içeri hemen sofraya bir tabak daha koyar buyur eder. Candır samimidir. :) Düğünler bizim oralarda en çok yaşlılar içindir en azından ben öyle gördüm gençten önce yaşlılar kalkar oynamaya gençler bir süre saygıdan kalkmazlar sonra ver elini karadeniz çalsın kemençeler :)
03 Yorumla
Soran+1 yılah zaten bizim burda-balıkesirde- her sene karadeniz şenlikleri olur gençlerden çok yaşlılar oynuyo o nasıl enerji ya :D
- +1 yıl
Maşallah diyelim de :))
Soran+1 yılaynen aynen maşallah :)
+1 yılTrabzonluyum ama kötü olan hiçbir karadenizli özelliğini taşımıyorum ama trabzon rize samsun sinop genel olarak bu 4 yerde çok sıkıntı var bu saydığım 4 şehir de dikbaşlılık esprilere hemen gereksiz yere tepki gösterme en ufak bir hataya bile aşırı derecede sinirlenmek gibi sorunlar mevcut İyi yön olarak da genel olarak karadenizliler dürüst ve delikanlı kişilerdir dost olduğun zaman sırtın yere gelmez seni hiçbir durumda yanlız bırakmaz
00 Yorumla
:DD Tam zamanında sormuşun söyleyeyim. Karadeniz inadına inanmamaktan söz edilemez yani var :) Karadenizli bir eş istiyorsan baya sabırlı olmalısın zira erkekleri genelde sinirli oluyo kendimden biliyom yani :)
05 Yorumla
Soran+1 yılbende bir ara biriyle konuşuyodum öyle. çok inatçısın diyip duruyodu falan. sonra trabzonluyum ben deyince şimdi her şey yerine oturdu işte dedi ahsgdfagsd :D aynen sabırlı olmak lazım :D
Soran+1 yılçaykara :) sende karadenizlisin dimi neresinden?
Soran+1 yılsen neresinden? :)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
23Cevap
karadeniz insanı candan ötedir
o çay toplayan teyzelerin horon tepen amcaların ellerinden öperim
ülkeye sosyal ekonomik ve kültürel açıdan çok fazla faydaları var
umarım hiçbir zaman kültürleri bozulmaz
karadenizle bir eş isterim tabii10 YorumlaTanıdıklarım kadariyla söylüyorum herseyi bildiklerini saniyorlar kendilerini zeki zannediyorlar ama malesef zeki değiller kandirilmaya müsaitler.
24 Yorumla
Soran+1 yılgenelleme yapmamalısın bence
Soran+1 yıldikkat etmemişim ksura bakma. ama sende böyle laf sokarak kendini zekimi sanıyosun acaba
Tatil & Seyahat konusunda 4b cevap paylaştı. Çok dik başlı, inatçı, her boku bilen kendini beğenmiş insanlar. Ben de giresun luyum, ben de öyleyim. Özellikle rize, trabzon aman uzak dur.
11 Yorumla
Soran+1 yılniye öyle diyon kız bende trabzonluyum :D kendimi beğenmiş değilim yaa :/
+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=a8SKFXRRmI0
Ofli Olmasin da Nerelu Olursa Olsun..08 Yorumla
Soran+1 yılniyeki :D bu şarkıyıda biliyorum ha çok meşhur :D
- +1 yıl
Ne Olmiş Bende Biliyorum...
- +1 yıl
bir de tonyalılar var
- +1 yıl
@dansemacabre Orasi Neresidur?
- +1 yıl
tirabizondadur da
- +1 yıl
@dansemacabre İlk defa duydum trabzon denildumu of geliyor aklıma.. Ofli manyaklar
- +1 yıl
hepusi manyaktur bunlarun hepusi
- +1 yıl
@dansemacabre Onlar Manyaksa Bizde Malatya'lıyız.
- Tatil & Seyahat konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılKaradeniz insanı içtendir, samimidir. Aşırı milliyetçidir aynı zamanda.
Karadeniz insanını seviyorum.03 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler :) bende karadenizliyimde :)
- +1 yıl
Hangi il?
Soran+1 yıltrabzon :)
+1 yılevet bunu gerçekten isterdim çünkü çok hamarat oluyorlar her yönden ;) ve inat kısmına gelince allah düşmanımın başına vermesin böyle bir inat aboo aboo diyorum
014 Yorumla
Soran+1 yılahahah başın yanmış galiba önceden :D
- +1 yıl
çok mu belli oluyor ya :D Ama yine olsa yine tanışmak arkadaş olmak isterim tüm inadına karşın :)
Soran+1 yılaynen bencede önyargılı olma sen yinede:)
- +1 yıl
inat olmayani da var diosn yani?
Soran+1 yılvardır herhalde ya ya da yoktur ya inat genlerimzde var bizim :D
- +1 yıl
ama sana şunu söyleyim beni gerçekten çok sevsin inadına Gurban olurum haçan onin laz purnundan operun :)
Soran+1 yılahgsfdag şivede hemen devreye girmiş :D
- +1 yıl
hehehe :D girmez miiii uşaum :))
Soran+1 yılbola omorfon bola omorfon :) bu da rumcadan altın dizeler :D gfadsgfasd
- +1 yıl
af buyur ben var speak türkiş konuşmak senin dediğinden birşey anlamamak :D
Soran+1 yılfgasdgsd bola omorfon rumcada çok güzel demek :D trabzonlu olaraktan bir rumca konuşayım dedim :D
- +1 yıl
hmm yani bana güzelmi diyorsun teşekkür ederim :))
Soran+1 yılhayır şiveli konuştun ya aferin anlamında çok güzel çok güzel dedim ahsgfdhagfda :D sana diye güzel diyim desem yakışıklı falan derim yani mahgda :D
- +1 yıl
teşekkür ederim o zaman bende sana bola omorfon bola omorfo diyorum :))
+1 yıltabisi bir karadenizli olarak yarenim de karadenizli olsun :D
06 Yorumla
Soran+1 yılvay bee ne çok karadenizli varmış bende karadenizliyim :D neresinden? :D
- +1 yıl
Trabzon , sen :D
Soran+1 yılbende trabzon :D hemşeri çıktık ashgdafs :D
- +1 yıl
neresinden :D
Soran+1 yılçaykara sen? :D
- +1 yıl
Araklı :D
+1 yılBence çok sevecenler sıcakkanlılar karadenizli bir eş isterim ve evet var diye biliyorum :D
03 Yorumla
Soran+1 yılodundurlar ama fazlasıyla dikkat et :)
- +1 yıl
Bende odunum anlaşırız sıkıntı olmaz :D
Soran+1 yılahahah iyi o zman :D
+1 yılÇok sert ve yerinde tanıdığım insanlar var çok iyi ve Trabzonlulara karakteri dikkatimi çekiyor ve severim Trabzonu
00 Yorumla
+1 yılBenim sevgilimde karadenizli ve çoğu arkadaşımda gerçekten çok iyi insanlardır sinir olsalarda çok iyiler ben karadeniz aşığıyım
03 Yorumla
Soran+1 yılay ne güzel :) sevgilin sana gezdirir artık bir gün oraları :)
- +1 yıl
İnşallah Allah kısmet ederse :)
Soran+1 yılhadi bakalım :)
+1 yılBir daha asla :) kötüsüne denk geldim ben çok başım ağrıdı çok..
00 YorumlaÖyle burali iyidir surali kötüdür diyemem her insan icin ayri degerlendirrim
10 YorumlaHareketli insanlar baya bir . Ülkelerine saygılılar. Ama nedense ben sevemiyorum.
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 354 cevap paylaştı. Karadenizlileri cok seviyorum cok samimi buluyorum. Olabilir kismet 😊
00 YorumlaBana Karadeniz insanı çok sinirli gibi geliyor. Boyle aklında ne varsa lap diye düşünmeden söyleyen kişiler, bide esprili olurlar genelde
00 YorumlaVar
Şekil a
Ama iyiyizdir kin yoktur
Doğruyu söyleriz
BaşımıZa sıkıntı bundan gelir01 Yorumla
Soran+1 yılaynen bencede
+1 yılKaradeniz erkekleri nedense daha cok dikkatimi cekiyor inatci olmali cok hos :-D
00 YorumlaLazlar canım insanlar çok severim. Lazlar ve egeliler ve trakyalilar. Bu insanlar çok iyidir
10 Yorumla
+1 yılIsterdim ve var kendimden biliyorum en büyük inadımızda Vatanımız !
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAblamın sevgilisi karadenizli. İyi çocuk iyi insanlar
00 Yorumla
+1 yılTrabzon hariç bütün karadenizlileri seviyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılniyekine?
- +1 yıl
Yaşanmışlıklar.
+1 yıldaglara taslara dusman basina kiz ya da erkek
061 Yorumla
Soran+1 yılbende trabzonluyum ama :/
- +1 yıl
hee ozamam henen R geri vites yapalim ama kivirilacak bir pay da birakmamisim ki her taraf kapali... sen ozelsin ama ortak 😆😆😆
Soran+1 yılsus sus konuştukça batıyosun :D :D
- +1 yıl
bak buldum... karadeniz kizlari cok guzel olur bana da pas vermezler ortak. fesatlina yazmisim iste yoksa on numara insanlar yani ;)))
Soran+1 yılhmm bak bu fena değil bu kıvırma işinde iyisin maşallah :D ^^
- +1 yıl
hopp ortak. kivirmak bize yakismazda senin gonlun olsun dedik yani ;(...😆😆😆😆
Soran+1 yılahaha peki tamam sağol o zaman :)
- +1 yıl
sende ortak ;)
Soran+1 yıldur bakiyim sen herkese ortakmı diyon yaa bende sadece bana diyon sanmıştım ben gizliden sordum oysaki. umursamazkız ben bu arada -.-
- +1 yıl
ortak valla ben sana diyom umursamaz kiz ben senle konustumu biliyodum vallahi bak
- +1 yıl
ayip ettin yani... bak bakalim kime demisim baska. ama seni ciddiye alarak ve ciidi konusucak olursak vallahi diuorum sen oldunu biliyodum. yalan dan yalan solicek biri diilim
Soran+1 yılmüneccimisin yahu nerden biliyodun içinemi doğdu :D
- +1 yıl
bak seni ikna icin degilde yalan konusuyom havasi vermemek icin doyorum ben kullanicinin gizli olup olmadina bile bakmadim. ama senle konustumu biloyodum. he belki icime mi dogdu dogmadi istem disi biliyodum yani
- +1 yıl
yani allahtan korkan biriyim inan allaha yalan diil. neden buyuttun deme olayi yalan biyuk pislik yani ;)
Soran+1 yılaslına bakarsan bende benle konuştuğunu biliyosun sandım sonra sayfanın başına bir çıktım baktım e ben bunu gizliden sormuşum dedim şaştım bir ahsgfda :D
- +1 yıl
bak son kez diyorum bu sozu inan allaha ki senle konustumu biliyodum ortak. ben kolay kolay yalan demem hele burdan hic demem yani
Soran+1 yıltamam yahu inandım ortak cidden :D
- +1 yıl
tamam yalancilikla suclanmak istemem aslinda baskasi dese.. he der gecerim ama demekki onca konusmadan sonra var bir degerin. ;)
- +1 yıl
ama su bir gecek valla bende nasil oldu bu is sasirdim hatta soruyu sorana bakmadim bile ;)
Soran+1 yıliyide ben sana yalancı demedimki daha doğrusu öyle demek istemedim farketmden dediysem kusura bakma :/ sağol bu arada ay duygulandım :D agfdagzd
Soran+1 yılişte bende ona şaşırdım sanki açıktan sormuşum gibi konuştuk bir baktım gizliyim böyle bir kalakaldım :D gfsdagsfdas
- +1 yıl
tamam ya aglama be... beni de aglatican 😢😢😢
Soran+1 yıltamam tamam gülüyom bak ahgsdf :D :D :D :D
- +1 yıl
bide ben yorum gorus yazarken kimsenin yani daha once yapilmis yorumlari okumam ve kimin yazdina da bakmam. denk geleni. yaziyrum ;)
Soran+1 yılaynen bende :D bazen önceden kavga ettiğime canım cicim falan diyorum sonra konuştukça ortaya çıkıyo geçmiş falan :D :D
- +1 yıl
himm. bir kackere bana da denk geldi. bir kizla tartistik... neyse o soru sormus ust uste iki defa ayni anda onun sorularini yorumlamisim cok komik olmjstu yazma yaa dedi dedim kizim ne bilim sen oldunu ben bakmadan yazdim dedim. cok oluyo bana. ozelden biriyle konusurken bir yorumu begenip o an eig verdim meger o an ozelden konustum kisiymis... ;))
Soran+1 yılaynen aynen bende de aynıları oluyo :D zaten ben reelde bile birine küstümmü mesela ertesi gün gider konuşurum falan barıştıkmı der bende aa bir zküstük dimi derim falan :D hgafsdhas kafa bir milyon :D
- +1 yıl
:)))))
- +1 yıl
kimsin taniyamadim..
Soran+1 yıl:D :D aynı ben :D gfsdas
- +1 yıl
afedersin de gizlisin seni taniyamadim onu. soruyorum?
Soran+1 yılaz daha uğraş inanıcam az kaldı ahgsdad
- +1 yıl
tamam ya saka yaptim yapmaya calistim daha dogrusu 😢😢😢
Soran+1 yılahah yok be güzel şakaydı :D
- +1 yıl
;)))
- +1 yıl
ankaraya gittin mi
Soran+1 yılbu nerden çıktı şimdi birden :/
- +1 yıl
itiraf et bu defa yedin ;)))😆😆😆😆
Soran+1 yılay çok kötüsün yaaa :D
- +1 yıl
oyleyim 😆😆😆
Soran+1 yıl:D :D
- +1 yıl
eni etiketlwdim geldi mi bikdirim
Soran+1 yılgeldide ne alaka anlamadım
- +1 yıl
soru basligina bakmadin mi?
- +1 yıl
orda da seni etikelemistim
Soran+1 yıle baktıım
- +1 yıl
ortak diye
Soran+1 yılhee onu gördüm zaten yaa :D bende diyorum neye bak diyo bu ^^
- +1 yıl
himm tamam. yordun beni hasta ve yasli bedenim helak oldu ya 😆😆😆😆😆
Soran+1 yıl70 indesin sanki asgdfas :D
- +1 yıl
degilde onun yarisi 46 yasimdayim ortak.. :(
Soran+1 yılfake misin sen doğru söyle kızmıycam bak :D
- +1 yıl
yok valla ya seni islettim gene valla ;)))
Soran+1 yılbunada inanmadım herhalde o kadarda değil! :D
- +1 yıl
kizdim sana biraZ o yuzden islettim ilki tutmadi ikinci ucuncu oldu bida yapmicam soz )) fake. olmadimi eger inanmassan ozelden ispat edrrim... bende tadini kaciriyom bole iste ;(
- +1 yıl
takip gondrrdim sana ona bak bir
Soran+1 yıltamam ya boşver önemli değil takma bu kadar :)
- +1 yıl
tamam biliyorum tadini kacirdim... takip gonderdim
Soran+1 yılsen beni zaten takip etmiyomuydun ya :/
- +1 yıl
ediyordum ama takip ettiklerim silinmis biri tarafindan. sana ozelden bise gondercem ona bak
Soran+1 yılanladım tamam
Tatil & Seyahat konusunda 4b cevap paylaştı. Rizeliyle Araklılıya selam ver kavga edersin:/
04 Yorumla
Soran+1 yıltrabzonlularda zaten sevmez pek rizelileri. bende trabzonluyum
- +1 yıl
aynen ezelden beridir aralarında gerginlik vardır kültürden kaynaklanan bişey sanırsam (rizeliyim)
Soran+1 yılaynen nedenini bende pek bilmiyorum apartmanda rizeli bir komşumuz var mesela anlaşamıyoruz hiç :D @dansemacabre
+1 yıltip olarak evet kişilik olarak hayır
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 648 cevap paylaştı. ben karadenizlilere bayılrım
00 Yorumla
+1 yılNeden olmasın :) En yakın arkadaşım trabzonlu :)
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 569 cevap paylaştı. ben istemezdim eş olarak. çok çapkın oluyorlar.
00 YorumlaKaradenizliler iyidir bende karadenizliyim
09 Yorumla
Soran+1 yılbendeee :D trabzonluyum ben sen?
Soran+1 yılvay hemşerim ya :)
Soran+1 yılaa niyee :O
Soran+1 yılbende mi kabayım deme öyle :)
Soran+1 yılahaha tamam ya tamam :D
- Tatil & Seyahat konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBir kere çok kabalar.
15 Yorumla
Soran+1 yılkaba mı? bende trabzonluyum kaba değiliz bence en azından benm çevrem
- +1 yıl
Trabzona her sene gelirim uzungöle falan, OF da aileme yaptıkarı çok kabaydı ki hepiniz öylesiniz, bir markete giriyorsun adam dövücek gibi bakıyor almadan cıkıyorsun.
Soran+1 yılhepiniz öylesiniz dediğine göre sen tüm kürtlere teröristte diyosundur bu nasıl bir kafa yahu
- +1 yıl
Her geldiğim de aynı kişilikte insanlarla karşılaşıyorum nedense
Soran+1 yılşansına küs :)
isterim ama bence karadeniz inadı diye bişey yok
00 Yorumla
+1 yılkaradenizli birini istemem
00 YorumlaÇok isterdim hatta ayrıldım biri ile çok iyiydi.
00 Yorumla
+1 yılKaradeniz insanı iyidir, candandır
00 YorumlaBen tercih ederim. #D
00 Yorumlaoldugu gibi yapmacık degiller :)
00 YorumlaYurdumun her insanı güzeldir😊
00 Yorumla
+1 yılSırf yemekleri icin evlenmem :)
01 Yorumla
Soran+1 yıla aa niye sanıldığı gibi herşeyde hamsi yoktur yani korkma :D
+1 yılİsterim guzel insanlar
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılSıcaktır sanıyorum.
00 Yorumla
+1 yılVar canım var
00 Yorumla
+1 yılsevemedim bir
01 Yorumla
Soran+1 yılniye kız :D
- Tatil & Seyahat konusunda 730 cevap paylaştı.
+1 yılİyi olur ama çapkın
00 Yorumla İsteyebilirdim
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 2,6b cevap paylaştı. Karadeniz iyidir
00 Yorumla
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Sizce karadeniz insanı nasıl? hem kişilik hem tip olarak? karadenizli bir eş istermiydinz mesela?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar