Anneannemi kaybettim çok üzgünüm. Yardım?

Arkadaşlar cancazımı bitanemi dün toprağa verdik. Ailedeki tek görebildiğim büyüyümüz oydu. Anneannem bitanem melek gibi bir kadındı. Vefat ederken bile abdestliymiş benim anneannem bal yanaklım. En son 1 yıl önce görmüştüm dönerken vedalaştım tekrar binaya yöneldim doyamadım çünkü ona ama taksi gelince annemgil hadi demişti. Onu göremedim başka. Allahım bize yaşıcamızı hissettiriyor mu bilmiyorum ama o gün helal et hakkını demiştim oda ağlamıştı bal yanaklı anneannem söylediğime söyleyeceğime pişman olmuştum. 3 ay sonrada evlendim. Gelemeyiz diye helallik almıştım cancazımdan. Arkadaşlar sizden bir Fatiha okumanızı istiyorum sadece Allah rıcası için. Anneannemin adı Şükriyeydi Hacı Nine derdi çoğu insan. Lütfen okuyanlar okudım diye yazarsa makbule geçer. Allah razı olsun herkesten.
Anneannemi kaybettim çok üzgünüm. Yardım?
Cevapla