İntihar eden kişilerin sonraki dönemlerdeki hal ve hareketleri (YARDIM AİLE İÇİ)?

Merhaba arkadaşlar bundan 5-6 yıl öncesi ablam intihar etmişti (ilaç içerek) sonrasında 1 ay hastanede yatarak psikolojik destek aldı hal ve hareketleri hastaneden sonraki dönemlerde normaldi intihar ettikten 2 yıl sonra ilaç almaya devam ediyordu ve durgunlaştı fazla konuşmamaya başladı fakat internette gezinip müzik dinleyip sinemaya falan giderdi üniversitedeki derslerin hiç birini veremedi biz önemsemedik intihar ettikten 3 sene sonrası ilaçları düzensiz almaya başladı o zamanlar hareketleri bazen anormalleşiyor bazen normalleşiyordu fakat bu sene de hiç bir dersi veremeyince ailemin tepkisi biraz ağır oldu şu an yani son 1-1.5 yıldır hali ise daha kötü denilebilir hiç telefon kullanmayıp internet kullanmaz müzik dinlemez oldu çok bakımlıyken sigarayı bırakıp 25-30 kilo aldı ve hareketleri dışarıdan bir insanın bile normal olmadığını anlayacak kadar ilgi çeker oldu çocuk gibi konuşuyor sesini tizleştirerek konuşuyor kızdığımızda hiç konuşmuyor normale dön diyoruz dönmüyor ama bir iki defa kızdığında normal konuştuğunu duydum televizyonda ki danino reklamındaki dinazor taklidini falan yapıyor gerçekten bazen katil edecek kadar sinirlendiriyor beni anlayamadık ne yapmaya çalışıp ettiğini şu an 30 yaşına gelecek ve hala üniversiteyi bitiremedi bize bir kastı var bizi sinir etmeye mi çalışıyor ilgi mi göstermemizi istiyor anlayamadık bir türlü bunu yazmamda ki amaç çevresinde intihar edip bu şekilde davranışlar sergileyenler var mı
İntihar eden kişilerin sonraki dönemlerdeki hal ve hareketleri (YARDIM AİLE İÇİ)?
Cevapla