Kısa yoldan olgunlaşmak istiyorsan değer verdiğin yaşlılarla tecrübeleri hakkında sohpetler edebilirsin ki bu da senin bizzat yaşaman kadar etkili olmamaz ama bir ön fikir sağlar yani faydasını görürsün.
zamanla olgunlaşan tek şey armuttur. olgunlaşmak istiyorsan çok dinlemeli... hayat tecrübesi edinmelisin gün gelip çok da gülmeli... gün gelip acıları da bilmelisin.
bol bol kitap okuyarak bilgi sahibi olursun yaşıtlarından bir kac adim onde olursun ama 40 yaşıdaki gibi bir olgunluk zaman ve yaşadıklarınla kazanabilirsin