Esimden nasil ayrilabilirim arkadaslar yapamiyorum?

arkadaşlar 6 aylık evliyim bunun öncesinde 2 yıllık bir beraberliğim oldu sevdiğim kanadaya yerleşti bende inadına birazda mantıken bir evlilik yaptım ama eşimi sevemedim severim dedim olmadı 2 aylıkta hamileyim eşimin haberi yok çünkü aldırcam çocuğumu eşimden nasıl ayrılabilirim? sevdiğime açtım konuyu ayrılçam dedim buraya gel diyor canadaya. ya öğrenci olarak yada iltica edip gitmek istiyorum sevdiğime kavuşmak istiyorum hem iyi denebilecek bir üniversiteden mezunum orda iş bulma şansım mutlaka olur diye düşünüyorum hem sevdiğimde orda nasıl arılabilirim? eşime ne desem ? nerden başlasam? kafam çok karışık biraz yorum yapın akıl verin lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada esım benım sevdıgımden ayrıldıgımı bılıyordu ve bu sekılde kabul ettı sevıceksın benı dedı ama sevemedım cok denedım ama olmuyo
Güncellemeler
+1 yıl
daha dogmamıs hatta canlanmamıs bır bebek ıcın bu kadar endıselenıyorsunuz. benıde kotu kadın yaptınız ben esımı aldatmadım evet ona haksızlık yaptım ama aldatmadım.eskı sevgılım en mahsum kısı bence o şu an ona ayrılıyorum dedım ve onu cok ozledıgımı soyledım ve bu arada hamıle oldugumdan haberı yok yoksa asla ızın vermez karıncayı bıle ıncıtemez o cok cırkın seyler yazmıssınız bu acımasız yorumlarınız ıcın herkeze tesekur ederım benı anlamanızı beklemıyorum cunku gercek askı sevgıyı yasamadnz
Esimden nasil ayrilabilirim arkadaslar yapamiyorum?
Cevapla