+1 yılBak arkadaşım,
Sen duymak istediğin şeyleri yazmalarını istiyorsun insanlardan. Ben sana duymak istediğin şeyleri yazacağım sonrasında olacakları da..Aslında yaptığın, düşündüğün her şey başından sonuna kadar yanlış ama hepsini doğru kabul edelim..
2 yıllık ilişki sonrası sırf onu unutmak adına bir adamla evlilik yaptın ( o adamıda anlayamıyorum senin kalbinde başkasını bile bile nasıl evlendi ) Sonra onu unutamıyorum dedin eski sevgiline dönmek istiyorsun. Sevgilin ise senden intikam almak adına gel seni kabul ediyorum dedi sen ona inat başkasıyla evlendiğin için senden intikam alacak bu konuda adın kadar emin ol.. Sen ortada kalacaksın..
Gelelim çocuğa dini yönünü söylemiyorum Kanunlara göre babanın imzası olmadan çocuğu aldıramazsın hadi bir şekilde aldırdın diyelim, emin olki psikolojin bozulacak yıllırca rüyalarına girecek hayatın alt üst olacak..
Sen şu anda ciddi bir boşluktasın ve çırpındıkça batıyorsun. Bir an önce kendine gelmen temennisi ile..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir şeyi istemediğin zamanki duyguyu bilirim. Hayat zindan olur, burnundan gelir. sabredebilirsin, ama mutsuzsan ne anlamı var öyle değil mi? O yüzden ayrılman konusunda hemfikirim.
Nasıl ayrılacağın biraz sıkıntılı. ki ayrılmak ilk aşama. yurtdışına çıkmak zaten başlı başına sorun. Otobüse binip çarşıya inmeye benzemez burdan kanadaya gitmek. gittiğinde de nelerle karşılaşacağın muallakta. Oradaki adam hala senin sevdiğin adam mı? Eskisinden mutlu mu olacaksın mutsuz mu? Dünya kadar şey var. eminim hepsini düşünmüşsündür ve kararını vermişsindir. Tek önerim, seni zorda bırakmayacak kadar para temin etmen.21 Yorumla
Soran+1 yılallah razı olsun herkez benı yerden yere vuruyo ben ıstermıydım boyle olmasını ama olmuyor butun suc bende . :(
+1 yılsevgilin seni yok sayıp kanadaya yerleşmiş .. sen de yeni bir hayat kurmaya çalışmışsın ama sevmediğin biriyle evlenmişsin bu kadar basit mi bir inat uğruna eşinize yazık değil mi senin sevdiğin için çektiğin acıların aynısını o da çekmezmi sen gidince.. evlendin hadi onu geçtim çocuk yapmışsınız ve aldırmayı planlıyorsun şuan çok bencilce davranıyorsun kendin doşında herşeyi yok sayıyorsun en kötüsüde bir cana kıymayı planlıyorsun. sevdiğin seni seviyor olsaydı bırakıp gitmezdi bir orta yol bulurdunuz ... bu saatten sonra yaptığının çok yanlış olduğunu düşünüyorum birçok hayatı mahfedeceksin bari bebeğini düşün sen anne olacaksın...
24 Yorumla
Soran+1 yılhayır olayı bılmıyorsun o fırar ettı canadaya gıttı gel burda evlenelım dedı gıdemedım ama bu kadar acı cekecegımı hıc dusunmemıstım oda cok uzuluyo
- +1 yıl
bir inatla çok yanlış şeyler yapmışsın ama ortada bir bebek var bunun günahıyla nasıl yaşayacaksın. eşinin vebaliyle nasıl yaşayacaksın. annen baban kardeşin varsa bunların vebaliyle nasıl yaşayacaksın ... çok kötü bir durum ama bebeği aldırıp oraya kaçarak mutlu olamazsın geride bunca insanı perişan halde bırakcaksın...
Soran+1 yılşu an kendımden baska kımseyı dusunemıyorum okadar acı cekıyorumkı:(
- +1 yıl
tek taraflı düşündüğünüz için başından beri büyük hatalar yapmışsınız halada yapmaya devam ediyorsunuz...
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Boşanmış kadınla evlenmek kolay değildir.Seni sevseydi ne yapar eder gelirdi evlenmeden önce çeker götürürdü seni.Seni kullanacak.Hoş sense hem eşin olacak kişiyii kandırmışsın.Hem de bir çocuğun canına kıyacaksın.Ortada kalakalacaksın .En azından seni seven bir eşin var.Ayrılcağına onu sevmek için bir şans tanı.
25 Yorumla
Soran+1 yılhayır ne esımı nede o bebegı ıstemıyorum nefret edıyorum
Soran+1 yılben öyle dusunuyorum o cok ıyı bırı cunku orda evlenıcezz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
allahım sana şükürler olsun ya ne biçim insalar var şu hayatta :/ acilen bir psikolğa gitmelisin psikolojin hiç iyi değil, bencilliği bir kenara bırakmanın zamanı gelmiş kaç yaşına gelmişsin hadi 18 19 20 ergen olsan kafan basmıyor diyicem git kocanı sevmeye çalış sevemiyorsan boşan ama çoçuğu aldırmakta çözüm değil ben konuyu allah a falan bağlamıyorum da madem çocuk istemiyosun kadın git yasmine al doğum kontrol hapı bilgin yok belli yada kocana prezarvatif kullandır sevmiyor diyorsan git ria taktır ne bileyim ya allah yakır fikir versin kardeşim ne diyim.
10 Yorumlabi doktorla görüş bence , içindeki herşeyi anlat hem rahatlarsın hem o senin göremediğin şeyleri görebilir belki. kanadaya gidince herşey biticekmi sanıyosun, ülkesine geri dönemeyen biriyle evlenmiş olacaksın, ailen akrabaların burnunda tütücek , ama sevgilin hep sorun olcak.
hayatımı mahvettim deyip durmuşsun belkide herşeyi dahada beter edebilirsin, dikkatli adımlar at.
bu arada bende yurt dışında yaşıyorum, sevgilin buyuk ihtimal uni mezunu falan değil ve orda ortadoğulu arap muamelesi görüyodur , sanmaki o adam şuan cennet gibi bi hayat yaşıyor24 Yorumla
Soran+1 yıloda unıverste mezunu bende.. maddı durumu ıyı orda akrabaları var korkum yok o acıdan
Soran+1 yılhem onunla evlensemde o engel olmazkı benım ulkeme gırıp cıkmama
Soran+1 yıl27 yasında o onun askerlıgı 12 aydı.. artık gelemzkı fırar ettı kactı :( bız cok farklı konusmustuk kacmıcaktı askerlıgını yapıcaktı bılmıyorum olmadı dayanamadı
+1 yılPeki o adamın günahı ne soruyorum sana ? Sizin gibiler yüzünden dünya ne hale geldi ya,madem başkasını seviyordun neden evlendin o zaman,ayıp değil mi..!
Seven insan sevdiğinin inadına başkasıyla evlenmez,başkasının kendisine dokunmasından bile iğrenir,seninkisi hırs.. Gittin diyelim eski sevgiline,bidaha seni bırakmayacağı ne malum,yuvanı yıkma olan olmuş,bebeğine acı yazık ya,nasıl vicdan var sizde !31 Yorumla
Soran+1 yıldenedım ama sevemedım. olmadı. sevmedıgım bır adamın cocugunu dunyaya getırmek ıstemıyorum o bebekten nefret edıyorum.. sevdıgım adamın cocugunu dunyaya getırmek ıstıyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılkadınsınız işte işinize ne gelirse doğru olan o sizler için gerçek aşkmış yok ya matığın öyle demiyordu evlenirken ama eşinin ve erkeklerin hatası burda işte geçmişi ilgilendirmezmil nah ilgilendirmez kadın kuyruğuyla pisliğiyle belasıyla gelir arkadaşlar bunu aklınızın bir köşesine yazın senide kınamak istemiyorum ama yazdıkların gerçekten beni biraz daha soğuttu kadın milletinden ne kadar sahtekar ne kadar aşağılık yaratıklar olup çıktınız sizler türk kadını nasıl bu hallere düşer hala anlamıyorum ama bir çoğunuzdan bir halt olmaz artık o bıraktığın adam ilerde senin kafana sıkarsa yada kendi kafasına sıkarsa buda gerçek bir cinayet olacak ve sende sorumlusu zaten mustakbel anne adayı kendi çocuğunu öldürmeye karar vermişsin başka şeyler kaybetsen ne fark eder artık kendinide kaybedersin yakında emin ol eski kırığına gittiğinde de hiçbirşeyin düşündüğün gibi olmadığını göreceksin sonu hiç hayırlı değil sizin gibi kadınların
10 Yorumla
+1 yılsenın su yasadıqın sey qercek sevqımı ? o hamıle olduqunu bılseydı ızın vermezmıs.. sen sevdıqım kısı dedıqın kısıye yalan söylemıssın.. bır yalan uzerıne bır ılıskı kurucaksın bu qercek sevqımı.. burda bıde sevqıden bahsedıosun.. qercekten uzuluorum halıne yazık..
110 Yorumla
Soran+1 yılpekı nasıl davranmam gerekıyor sen soyle ayrılmak ıstıyorum esımden bunun yanlıs olan kısmı ne
- +1 yıl
yanlıs olan kısmı ne bılıosun.. yukarda yazdıqın metını iice bı oku.. evlendıqım kısıye sans vermek ıstıorum demıssın.. ama sadece 6 aylık bır ılıskı.. sımdıde ayrılmak ıstıorum sevdıqım kısının yanına qıdıcem dıosun 6 ayda ne deqıstı.. ? neoldu.. madem cok sevıodun onu oyuzden mı bu adamla evlendın.. ben sana esınden ayrılma demıorum.. hayat senın hayatın.. ne ıstersen onu yap benı ılqılendırmez ama ılıskılerını hep yalan uzerıne kurma.. yoksa hep camura batarsın..
Soran+1 yılyalan soylemek zorundayım yoksa bu olanları nasıl toparlayabılırım .. nasıl en temız bır sekılde haledebılırımkı ?
- +1 yıl
şu an yaptıqın sey temızlık deqıl.. madem şu an evlı olduqun ınsanı sevmıosun.. korunmayı deneseydın.. cocuqun olmazdı.. ozaman daha saqlıklı bır yasantın olabılırdı sımdı sureklı aklından bınbır turlu dusunceler qecıo..nasıl yapıcaksın bunu bebeqını aldırdıqında mutlu olabılcek mısın ? vıcdanın raat olucak mı ? hadı herseyı qec.. ılerde o sevdıqın kısıyle evlendın dıelım.. bu cocuk muabbetını ılerde oqrenırse neolcak ? nasıl bakıcaksın yuzune ? yalan solemk zorunda deqıldın.. sen yalanı sectın
Soran+1 yılhamıle oldugum duyulursa sevdıgım ınsan benı ıstemez artık hem zaten esımden ayrılmam cok zor bunuda bılırse ımkansızlasır nasıl boyle bır sey oldu bılmıyorum:(
- +1 yıl
bak sevdıqım ınsan dıosun ve onunda senı cok sevdıqını soluosun.. eqer senı qercekten cok sevseydı oturup konusur bazı seylerın ustesınden beraber qelmeyı secebılırdı belkı.. ama sen yalan söyleyerek hem ona ümit verdin hemde şu an kararsızsın.. oyuzden bıan once bıseye karar ver cok qec olmadan.. ama şu an eşine buyuk haksızlık yapıosun bunuda bil.. kendını onun yerıne koyarak dusun.. yenı evlenmıssın yenı bır syfa acmıssın hayatına ama 6 ay sonra bırakıp qıdıo.. kullanılmıs hıssederım bn. sen ?
Soran+1 yıltabıkı cok kotu ben olsam cıldırırdım yuzum yok ıste bır turlu ayrılmak ıstedıgımı soyleyemıyorum kararımı verdım zaten ayrılıcamda cocuguda ıstemıyorum en kısa surede haledıcem herseyı ama ıste esıme karsı yzum yok onunda hayatını mahvettım
- +1 yıl
sımdı ben sana bebekle ılqılı bısey dıemem cunku onun vebalını almak ıstemıorum.. hayat senın ama yaptıqının acısını ıllakı cekersın.. ılerde o sevdıqım kısı dedıqın bu olayı oqrenırse.. onun yuzune nasıl bakıcaksın.. yalan soyledıqını anladıqı an.. senı ıstemezse napıcaksın ?
Soran+1 yılbılmıyorum yalan soyledıgımı bılırse benı asla afetmez tanıyorum cunku onu:( hem bu esımden ayrılma olayıda sebep o degıl ayrılıcaktım zaten onada mesaj attım esımden ayrılıyorum dedım senı unutamamısım dedım.. cocugun hıc bır sucu yok burda ne kadar acımasız yorumlar yapılıyo bır tanısalar onu
- +1 yıl
ya bak bebeqın bır sucu yok.. ama burda butun yanlıs senın.. bıkac yıllık evlı olsan tamam eywallah.. ama sen daha 6 aylık evlısın ustelık korunmamıssın.. bebeqın var.. sen o sevdıqım dedıqın adam canadada yenı bır sayfa acmıs.. bır duzen kurmaya calısıo belkı senle belkı sensız.. senı en basında caarmıs ama sen qıtmemıssın ınadına evlenmıssın.. sımdı bana burda qercek sevqıden bahsedıosun.. oyuzden burdakıler acımasız davranıo.. haklılarda..
+1 yılsen sevmeyı denemedın yukardada yazdıqın qıbı ınadına evlendın.. ve şu an hamılesın. karnında senın bır parcan var ve hala sevdıqım dıe sacmalıosun.. tamam kanadanın yasam ımkanları cok quzel ama oraya qıtmen tam bır aptallık olur.. cunku artık beklentıler farklı senı kullanarak hayatından cıkarabılır.. oyuzden cok ıı dusunmelısın bı anlık heycanla sacma sapan kararlar alma..madem ayrılcaktın nıe evlendın..
04 Yorumla
Soran+1 yılhayır durum farklı bılmıyorsun o askerden kactı gıttı benıde cagırdı gel burda evlenelım dedı gıdemedım ınadına evlendım dogru ama cok pısmanım hayatımı mahvettım hergun aglayarak sabahı edıyorum
- +1 yıl
neolursa olsun.. o hayatında aklınca heycan katmıs askerden falan kacmıs cart curt.. sen bunu ınada bındırmek yerıne qıtseydın neden qıtmedın.. kendı sucunu neden karnındakı cocuqa cektırıosun.. sen şu an evlı olduqun adama sans vermeyı dene bırak hayallerde yasamayı..
Soran+1 yılhayalmı sence? hayır cocuk dogarsa ben hayatımdan gecıcem hayatım mahvolucak
- +1 yıl
senın yaptıqın tam bır sacmalık tabıkı hayal bu madem canadaya qıdıcek g*t vardı en basında qıdıcektın.. hem evlendıqın kısının hayatını hemde bebeqın hayatını mahfetmeden dusuncektın bunları.. sıkıya qelınce ben hep aqlıorum bırak bu tımsah qoz yaslarını.. nese senın hayatın konusunda söz solemek bana dusmez qunaha qırmek ıstemıorum cunku.. yasantına bak ne ıstersen onu yap..
mutlu olmadgn bır ewlılığı surdurmenın bır anlamı yok ayrıl ilk basta sewemedysen sonrasında hıc sewemezsın ama sunu anlamıorum esını sewmıosun 6 aylık ewlısın çocugu nıe yapıosun bu kadar kısa surede...çok hırslı birisin ve bu basta sen olmak uzere herkese zarar werıyo...hakkında hayırlısı olsun
10 Yorumla
+1 yıl1. Yaptığın çok büyük bir hata demiyeceğim herkes hata yapar ama çok büyük bir ayıp şu anki eşine karşı. Hele hele o çocuk şu anki eşinin hakkı onu da geçtim o çocuğa can veren Allah, sen kimsin ki o çocuğun canına son veriyorsun aldırarak ? Sen o çocuğun hayatını bir anda bitiremezsin, günahtır yazıktır !
Bir sürü korunma yolları var, çocuk yapmaya niyetin yoktuysa korunma yollarını deneseydin.10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAllahtan adam kanada da yaşıyor.Yoksa ondan hamile kalman an meselesiydi.Çocuğu düşürt git kanadaya kızım.Adamda kanada da senin her gün kucağına oturtur.bağırta bağırta töbe töbe...Sonrada bir gün orda bırakır gelir.Kanada da çok sevdiğin adamın bebeğini tek başına doğurursun.Sizin gibi kadınlar yüzünden biz erkekler Aile müessesinin ne demek olduğunu sayenizde unuttuk.Şuna kızıyorum madem sevemedin bu adama 6 ay nasıl katlandın? karnındakini oraya leylekler koymadı heralde.Beni bu şekilde kabul etti demişsin.ne şekilde olursa olsun adam sana gecelerce sahip olmuş hiç kafandan geçmiyormu karnını büyütene kadar sana nasıl sahip olduğunu.
52 Yorumla- +1 yıl
Vefasızlık modern ilişkilerin ve ruhsal sorunların en büyük kaynağıdır
Soran+1 yılcok cırkın yazdıgın seyler ben kımseyı aldatmadım o burda olsaydı onunla evlı olurduk
esinin onayı olmadan bu bebeği kaçak göcek yerler dısında aldıramazsın. Yasal süreyi doldurmussun. Ayrıca bence eski sevgilin oyalıyo seni. madem seni seviyo gelsin seninle evlensin esi olarak alsın yanına.
12 Yorumla
Soran+1 yılhayır oyalamıyo canadaya kactı o gelemez cunku askerden fırar ettı.. o buraya gel demıstı ben evlenmeden once gıtmedım sımdıde cok pısmanım hayatımı mahvettım
- +1 yıl
Askerden niye firar edip kaçıyo? demek ki o kadar da düzgün biri değil. Ayrıca bu bebekten nefret ediyorum dediğin senin canın senin kanın. Sen kürtaj olduğun ilerde anlasılmaz sanıyosun ama ilerde sevgilinle evlenip çocuk olsun istediğinde kürtajını anlar doktor. O zaman nasıl bakıcaksın sevgilinin yüzüne? Onun için ufacık bebeğin canına kıydığını nasıl açıklayacaksın?
Senin gibi kadından ne es olur ne anne!
+1 yılçocuğu aldırma çok yanlış yaparsın .eşinle anlaş karşılıklı olarak boşan ,ama çocuğu kesinlikle aldırma
22 Yorumla
Soran+1 yılo cocuga ben nasıl bakarım? o cocuk olursa benım hayatım bıter.. sevmedıgım bır adamın cocugunu asla ıstemıyorum
- +1 yıl
günahını ömür boyu ve ahirettede çekersin ,cinayettir ,yazıktır ,eşine görünme çocuk doğana kadar .evlatlık ver , bir aile bul çocuğa , internetten araştır ,kurumlara sor ,çocuk sahibi olmak isteyen bir çok aile var . hayatını daha çok mahvetme .çocuk doğana kadar sabret .sabretmesen ızdırap çekersin sence 7 ay sabretbekmi ömür boyu ızdırap çekmekmi .
Gizli Üye(36-45)+1 yılyine söylüyorum kadın milletine güvenilmez Allah sizin gibilerin şerrinden korusun herkezi karnındakinin suçu ne adamın suçu ne seni almış kadını yapmış birde geçmişinde birisi olduğunu bilerek sen başına bela bulursun benden söylemesi hiçbirşeyde umduğun gibi olmayacak bu hayatta haberin olsun zihnin zehirli çok iyi hayaller kurup heveslenme derim
00 Yorumlasen kanadaya gidince o seni orda bekleyecek sanıyorsan aldanıyosun. yazık etme çocuğuna. 6 ay kısa zaman. birkaç yıl ver kendine.nelere alışıyor insanoğlu.
214 Yorumla
Soran+1 yılhayır sevemıyorum olmuyo
Soran+1 yılsevdıgım adama kavuscam
Soran+1 yılevet ınanıyorum
Soran+1 yılevet gel dedı burada evlenırız yenı bır hayata baslarız dedı
Soran+1 yılo konuda sıkıntı yok bır mıktar param var ayrıca ona kendımden cok guvenıyorum
Soran+1 yılo oyle bırı degıl anlamıyorsun o benı kendınden cok sevıp deger verırdı bılmıyorsun
- +1 yıl
ablacım burda tecrübe konuşuyor. ben ne insanlar gördüm. yabancı ülkeye gidince değişen. hatta bir yakınımızın sevdiği erkek gençken kanadaya gitmiş. bak ilkede aynı. kız 42 geldi hala evlenmiyo bunalımdan. çocuk aldırcam seni demiş gitmiş, başkasıyla evlenmiş sonra orda. neler var neler.
Soran+1 yılhımm.. bılmıyorum ama canadaya gıtmek ıstıyorum sonrada bakarız
yasalar gereği eşinizin haberi olmadan kürtaj olamazsınız eşinizin imzası gerekiyor..
27 Yorumla
Soran+1 yıl:\ hayır soyleyemem sonra hıc bosanmam bır sekılde kendım halletmeyım
Soran+1 yılmutlaka vardır bır caresı off yaa:((((((((
Soran+1 yılcıddı anlamda sıkıntımı yasarım dıyorsun bırde bu eksıktı:|
Soran+1 yılonun haberı bıle yokkı şu an bılırse ızın vermez cunku
+1 yılMadem öyle de adamcağızın günahına niye girdin ?
Eşinden geçtim, çocuğun günahına girerken hiç içinde bulunacağı durumu düşünmedin mi?07 Yorumla
Soran+1 yılınanırmısın belkıde en az dusundugum sey o cocuk.
- +1 yıl
1. sırada düşünmen gereken çocuğundur. Şunu merak ettim neden sevmediğin bir insanla evlenme gereği duydun ki?
- +1 yıl
Kanada'da kozmopolit bir yerdir. Orada kız tavlama oyunları yoktur. Aldatılabilme ihtimalinde çok yüksek bu arada...
Soran+1 yılbılmıyorum bunalımdan belkıde ınat onu uzmek ıcın cok pısmanım cok kotuyum kendımı yaktım keske 6 ay oncesıne donebılsem
- +1 yıl
aradan 6 ay geçmiş. Ben sevdiğinin sana bu saatten sonra gerçekten değer verebileceğine inanmıyorum..
Soran+1 yılhayır şu an konusuyoruz eskısınden bıle sıcak
- +1 yıl
Buz dağının diğer yüzünü, nereden bileceksin. Önce yanına git, emin ol. Ondan sonra karar ver. Hayali bilgilerle yorum yapma...
senin gibi kadına ALLAH düşürmesin.eşin birinden beddua almış olmalı ki karşısına sen çıkmışsın!çocuk oyuncağımı sanıyorsun sen bu işleri?ailenden aldıgın terbiyede zayıf sanırım.
25 Yorumla
Soran+1 yılsenın basına gelmedıgı ıcın benı anlayamazsın
Soran+1 yılsenın cozum yolun nedır?
- +1 yıl
çıkmaz sokağa girmişsin ama çıkmaz sokak zaten başından baktıgında görünür,sen bile bile lades demişsin.ne hayat ne de karşındaki insan ne de o nefret ediyorum dediğin bebeğin hayatıyla oynamak hakkın değil;tabi hayat senin nasıl istersen öyle davranabilirsin büyük hatalar silsilesinin başlangıcına start verirsin böylece ama şunu unutma sadece bu dünyanın bir de öbür dünyası var kime ne yaptıgın yada yapmadıkların sebebiyle hem vicdan hemde cezalandırılırsın bunu unutma.günahsız bebek en önemlsi
- +1 yıl
bu arada şunu da unutmadan söylemeliyimki seni yargılamak ne benim ne de bir başkasının haddi değil.kanada yaşayan zatı muhhterem sen başka biri ile evlenmişken ve bebek taşıyorken nasıl bir genişlik ve miğdesizliktir ki seni kabul edecek gibi konuşuyor hiç mi gurur ve onur yok bu adamda seni başkasının yatagından alıp karısı yapacak?sen herşeyini bozup gidecek ama evdeki hesap çarşuıya uymacak ve hayal kırıklıgıyla geri döneceksin.SENİ SEVEN P...VENK ZAMANINDA FEDAKARLIK YAPARDI BUNA EMİN OL!
KANADA YA GİT OLANI BİTENİ BİZE DE YAZ,MERAK İÇİNDE BEKLİYORUZ:)BENCE EBENİN ÖREKESİNİ GÖRECEKSİN! Kİ ÇOĞUNLUKTA BU YÖNDE DÜŞÜNÜYOR.HADİ KANADA YOLCUSU KALMASIN:)))
20 Yorumla''inadına bırazda mantıken''
Bu kafayla, gayet normal..10 YorumlaYatacak yerin yok o mantığı al şimdi gerisini söylemiyim beter ol
32 Yorumla
Soran+1 yılsagol ya.
senin gibileri direkt asmak lazım.inadına bi evlilik yapılırmı.birazda mantık diyorsun demekki mantık evliliği yapmamışsın.yazık değilmi kocana,karnındaki bebeğe.sen bana göre sadece basit bir kadınsın ve anne olamazsın.he bu arada sevdiğin kişinin yanına git de gör ebenin a...nı.sırf seni kullanmak için çağırıyor.bi müddet sonra tekmeyi atar popona.oralarda aç sefil yaşarsın.şahsen herkes hakettiğini yaşar.
12 Yorumla
Soran+1 yılhayır olayı bılmıyorsun kullanmak ıcın degıl hersey benım yuzumden oldu buraya gel dedı burda evlenelım dedı gıdemedım cok pısmanım hayatımı mahvettım
Bence ayrılmanda fayda var,çünkü eşine layık bir insan değilsin
00 Yorumlane diyim ahh behlülleri izleye izleye ne hale geldik o çoçuğa yazık ateş seni çağrıyor...
10 Yorumla
+1 yılALLAHım sen bana hayırlı bir eş nasip et bunları görünce herşeyden korkar oldum :S
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsenin gibi kadınların yüzünden aşka sevgiye kadına inancımız kalmadı bide erkekler paranoya diyolar biz paranoya olmayalımda kim olsun valla kocanın yerinde olmak istemezdim sevgilinin deyerinde olmak istemezdim seni öldürürdüm acımadan zevkle
20 Yorumlaakılsızlık yapma derim ben, nasibin buymuş, öyle bişiy yaparsan çok pişman olursun bence
12 Yorumla
Soran+1 yılsevemıyorum olmuyo:(
Allah akıl fikir versin başka bişey söylemiyorum...
00 Yorumla
+1 yılallah senin gibi kadınlardan tüm erkekleri korusun.amin
30 Yorumla
+1 yılsenin inadın uğruna 1 adam doğumamış 1 masum çocuk yanacak.ayrılma bence.as kendini en temizi..keşke kanada da kanatlandırsalarmış seni
00 Yorumla
+1 yılzor bir durum olmadıgını yurumediğini anlat ama cocugu aldırman buyuk günah
14 Yorumla
Soran+1 yılmecburen yoksa benımde hayatım mahvolucak
- +1 yıl
bilemiyorum cocuk olmasa cek git bekleme ama cocuk var az cok dine inaniyorsa ac oku bu konuyu öyle karar ver
Soran+1 yılevet bılıyorum cok gunah ama ıstemıyorum bu bebegı ben sevdıgım adamın cocgunu dunyaya getırmek ıstıyorum nefret edıyorum bu bebekten
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun sen kararını vermişsin
Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı. sevemiyorsun diye çocuğunun canına kıyamazsın çok büyük günaha girersin
00 Yorumla
+1 yılsevgilimden ayrıldım diyorsun ama hala irtibat halindesin
02 Yorumla
Soran+1 yılevet dayanamadım ona yazdım. oda benı cok sevıyor
- +1 yıl
yani eşine yalan söyledin
sonra birde her konuda erkekleri suçlarsınız.
02 Yorumla
Soran+1 yılevet yanlıs seyler ama zaten adamdan ayrılamıyorum hamıle oldugumu soylersem asla ayrılmaz benden ıkımız ıcınde en hayırlısı ayrılmak
Cozum ayrilmaksa ayril ama cocugunu aldirma.
12 Yorumla
Soran+1 yılcocuk olursa hayatım mahvolur bıterım
sevgilinle telde görüşmen bile eşini aldatmaktır.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar